Te poţi uita multă vreme la ea şi să nu-ţi dai seama ce anume este. În prima fază, senzaţia care te loveşte este că ai de-a face cu o motocicletă, pentru că apoi să sesizezi faptul că de fapt vehiculul are trei roţi.
Deci este un triciclu, care s-a dovedit însă unul extrem de ciudat, în primul rând din cauza comportamentului pe care îl are în viraje.
Cu o autonomie de 50 de kilometri la o viteză constantă de 30 de kilometri pe oră, straniul vehicul este pe punctul să intre în producţie. Toyota i-Road EV nu va ajunge însă deloc în showroom-urile din Europa, ci se va vinde aproape exclusiv în Asia.
Dacă toate lucrurile vor merge bine în Japonia, China şi în restul ţărilor asiatice, atunci Toyota ar putea aduce maşinuţă pe trei roţi şi în Europa, unde avantajul său ar fi modul cum se poate strecura prin trafic, precum şi că ţările dezvoltate de pe Bătrânul Continent oferă facilităţi mari pentru cei care aleg să-şi cumpere vehicule nepoluante.
În prezent, mai multe exemplare fac parte dintr-un test organizat în Japonia. Vehiculele aşteaptă la gară sosirea trenului care îi aduce pe salariaţii Toyota la serviciu, pentru ca unii dintre aceştia să le închirieze imediat, iar apoi să parcurgă astfel drumul până la locul de muncă.