A trecut mai bine de un deceniu de când sedanul Lincoln Continental a fost scos din producţie. Acum, cei de la Ford, proprietarii mărcii, se pregătesc să îl relanseze. Au prezentat conceptul viitorului Continental, care ar urma să fie lansat la anul. Este cel mai mare pariu din ultimii ani pe care îl fac cei de la Ford pe segmentul premium, dominat de mărcile germane BMW, Audi şi Mercedes.
Ford va investi două miliarde şi jumătate de dolari în lansarea noului Lincoln Continental. Speră să îl vândă în 300.000 de exemplare până în 2020, iar China este piaţa pe care vor să o cucerească.
Însă noul Continental ar putea avea adversari redutabili şi în rândul altor maşini americane. Cadillac, marca premium a General Motors a anunţat la începutul anului că va investi nu mai puţin de 12 miliarde de dolari în lansarea de noi modele. Cadillac are deja un deceniu de când îşi reconstruieşte imaginea, în vreme ce Lincoln a fost în derivă de când a renunţat la Continental în 2002. Modelele Lincoln MKZ sau MKX nu au impresionat. După declanşarea crizei, investiţiile companiilor auto americane în segmentul premium au scăzut şi mai mult, deşi aceasta nu a fost cea mai bună decizie. În ciuda problemelor din economia mondială, maşinile scumpe au continuat să se vândă destul de bine, pentru că s-au adresat unor şoferi al căror nivel de trai nu a scăzut atât de mult, ba chiar a crescut în unele cazuri.