Pilotul de raliuri Ken Block, cunoscut și pentru aplecarea sa spre sporturi extreme și-a modificat mașina pe care o folosea în Campionatul Mondial de Raliuri, un Subaru WRX STI. A ieșit un monstru de 400 cp cu suspensii speciale, care au ajutat la asigurarea unei gărzi la sol de aproape un metru și un sistem de rulare cu șenilă la fiecare roată.
Șenilele au fost făcute e o companie americană, care din 1995 și până acum a venit pe piață cu nu mai puțin de 72 de modele ce pot fi echipate pe aproape orice vehicul cu tracțiune integrală.
Prețul nu este unul tocmai mic. Sistemul instalat pe mașina lui Ken Block a costat 31.500 de dolari.
O soluție mult mai ieftină. O firmă canadiană specializată în motociclete de motocross și snowmobile a prezentat anul acesta track&go. Este primul sistem de șenile care se poate folosi cu roțile originale ale autovehiculului.
Sistemul se ancorează imediat și nu necesită niciun fel de modificare asupra mașinii. Conform producătorului, nu durează mai mult de 15 minute, iar acest prim model, care se află încă în teste, este conceput pentru caminete și SUV-uri și urmează să intre în producție în primăvara anului viitor.