De o bucată bună de vreme, Alfa Romeo impresionează doar prin designul mașinilor sale, în timp ce vânzările au scăzut de la un an la altul. Italienii nu dezarmează, însă, iar strategia aleasă pentru revenirea cât mai grabnică pe profit constă în lansarea a nu mai puțin de șapte modele complet noi până în 2018.
Investiția va fi una pe măsură, dar ținta este una ambițioasă: constructorul din Peninsulă speră să-și crească vânzările de cinci ori mai mult față de anul trecut. Prima propunere pe care o va face Alfa Romeo este reprezentată de lansarea unui model cabrio denumit Spider. Decapotabila va vedea lumina zilei până cel tarziu în 2016, pentru ca apoi să fie urmată în ofertă de variantele de caroserie berlină și break de la Alfa Romeo Giulia, respectiv Alfetta.
Italienii vor ataca și zona crossoverelor, acolo unde intenționează să promoveze un SUV compact, precum și unul care să concureze pe clasa mare. În schimb, modele precum Giulietta și MiTo, care au fost văzute drept emblematice pentru Alfa Romeo în ultimii ani, riscă să fie scoase definitiv din producție odată cu încheierea ciclului de viață al actualelor generații.
Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan”.