Dacia Logan este de peste un an și jumătate la cea de-a doua generație, dar unele piețe au reacționat mai greu la actualizarea modelului dezvoltat de Renault.
Pentru a-și promova mai bine produsul, constructorul francez a recurs de mai multă vreme la vânzarea mașinii sub sigla Renault în anumite țări. Rusia este unul dintre locurile unde Logan a fost transformat chiar ceva mai mult: mașina a primit o parte frontală cu totul diferită față de cea pe care o propune sub numele de Dacia.
Farurile și proiectoarele au fost schimbate, grila radiatorului are mai multe elemente cromate, și, poate cel mai important, în centru tronează logo-ul romboidal al celor de la Renault. În schimb, interiorul a fost păstrat identic cu cel care există și pe unitățile care se fabrică pe platforma de la Mioveni.
Decizia a fost luată și ca urmare a faptului că Renault este unul dintre cei mai importanți actori de pe piața auto din Rusia, unde francezii mai comercializează Sandero, Sandero Stepway și Duster.
Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan”.