Eu n-am prea reușit să mă vindec de apariții exotice și am căzut din nou în păcat. Mânat de influențele Gumbalistice, am ales să vă umplu ecranele cu bijuteria asta: Pagani Huayra Pearl. Este un supercar unic, construit de Horacio Pagani într-un singur exemplar, pentru un client cu niște conturi bancare mai mari decât producția de cașcaval a României. Pentru a extrage câteva milioane bune din contul omului de afaceri, Huayra Pearl a primit o culoare de caroserie unică, un eleron construit din două bucăți de fibră de carbon, un difuzor aerodinamic activ și o priză de aer pe acoperiș. Detaliile sunt încă bine ascunse, dar sub caroseria din fibră de carbon și aluminiu se va afla același motor V12 de 6.0 litri, împrumutat de la Mercedes AMG și gata să ofere peste 700 de cai. Pagani a înțeles că e o pâine de mâncat pe seama colecționarilor care își doresc un supercar unic și o coace la foc mic.
NISSAN KICKS
Credeam că le-am văzut pe toate în materie de segmente auto. Credeam și că am văzut toate SUV-urile posibile în gama Nissan. Credeam că nu mai este loc între Juke și Qashqai. Și totuși… Japonezii au căutat să ne surprindă și au inaugurat un nou segment, poziționat, ghiciți unde: fix intre Juke și Qashqai. Modelul a fost botezat Kicks și, sperăm noi, nu se va ridica la înălțimea numelui ales. SUV-ul este mai mare cu 16 centimetri decât Juke și cu 8 mai mic decât Qashqai. Inamicii pe care îi va ținti începând cu anul 2017 sunt Fiat 500X, Opel Mokka și Suzuki Vitara. Împotriva lor, japonezii vor folosi un interior colorat, un ecran de 7 inch, un design sportiv și o gamă de motoare împrumutate de la ambii frați: adică dieseluri de 1.5 și 1.6 litri și o unitate pe benzină de 1.2 litri.