Deși nu s-au dat detalii oficiale, se știe că noua versiune de performanță va avea proporţii similare modelului actual, dar va adopta un design mai dinamic, cu o grilă mai proeminentă, flancată de farurile cu tehnologie LED.
Cel mai probabil, gama de motoare va fi aceeaşi, adica V8-ul de 4,2 litri cu 450 de cai putere și V10 de 5,2 litri, cu o putere de 570 de cai.
Audi va realiza noua generație într-o uzină nouă, la Bollinger Hofe, aproape de Heilbronn. Interesant este că parcul industrial care se va întinde pe 23 de hectare și care va avea prese de caroserii și linii de asamblare va lucra cât mai eco posibil, cu un sistem care furnizează căldura generată de panouri solare și colecteaza apa de ploaie pentru reutilizare.
Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan”.