Maşină este acum orientată pentru a se impune şi mai mult pe piaţă europeană. Ca atare, niponii i-au aplicat linii mai line şi mai moderne, menite să impresioneze privirea mai avizată a celor de pe bătrânul continent. Interesant este că noul Qashqai împarte platforma cu un model produs de aceeaşi marca: X-Trail.
Constructorul susţine însă că cele două maşini nu vor derula un război fratricid în piaţă, deoarece ar avea paliere diferite de public-ţintă.
Sub capotă, marea noutate este motorul pe benzină de 1,2 litri, supraalimentat, care livrează o putere totală de 115 cai putere. Dacă vi se pare cunoscut, trebuie să spunem că acesta este unul şi acelaşi cu propulsorul care tocmai echipează şi noul Duster, cu menţiunea că SUV-ul de la Mioveni are zece cai-putere în plus. Pe benzină mai există un motor de 1,6 litri supralimentat, care poate scoate 150 de cai, în timp ce capitolul dieselurilor le numără pe dci-ul super cunoscut de 1,5 litri şi 110, dar şi o varianta nouă: 1,6 dCi, de 130 de cai, care avansează un consum de numai 4,4 litri la suta de kilometri.
Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan”.