Reprezentanții companiei bavareze au deconspirat, în sfârșit, detaliile complete ale mașinii. Potrivit acestora, BMW i8 a oferit în testele interne un consum de 2,1 litri pentru prima sută de kilometri parcursă, în timpul căreia este folosită cu precădere energia existentă în acumulatori.
Treptat, odată ce distanţa parcursă se mărește, consumul de carburant al modelului are o tendință ascendentă, deoarece energia din acumulatori este consumată de motoarele electrice şi intră în funcţiune propulsorul cu ardere internă.
BMW susține și faptul că în mediul urban mașina a consumat doar 5 litri pentru aceeași distanță, valoarea ridicându-se până la 7 litri în momentul ieșirii pe autostradă.
Sistemul de propulsie hibrid plug-in se bazează pe un motor cu trei cilindri în linie, alături de care lucrează un motor electric. Puterea totală este de 362 de cai-putere.
În mod exclusiv electric, viteza maximă poate ajunge la 120 de kilometri de oră, iar mașina poate parcurge o distanță de 37 de kilometri.