Galerie Foto Ferrari-ul furat al unui pilot de Formula 1 a fost găsit după 28 de ani. Cum arată bolidul și cât valorează
Data actualizării: Data publicării:
Un Ferrari furat de la fostul pilot austriac de Formula 1 Gerhard Berger în urmă cu aproape trei decenii a fost găsit de poliție. FOTO: Profimedia Images
Un Ferrari furat de la fostul pilot austriac de Formula 1 Gerhard Berger în urmă cu aproape trei decenii a fost găsit de poliție, scrie Sky News.
Berger participa la Marele Premiu de la San Marino din 1995, organizat la Imola, Italia, când Ferrari-ul său F512M a fost furat. Tot atunci a fost furată și mașina colegului său din Formula 1 Jean Alesi.
Poliția din Londra a constatat că mașina - F512M Testarossa roșie în valoare de 350.000 de lire sterline – a ajuns în Japonia la scurt timp după ce a fost furată.
Cazul a intrat în atenția Poliției Metropolitane în luna ianuarie a acestui an, când polițiștii au primit o sesizare de la Ferrari, care a făcut verificări cu privire la o mașină cumpărată de un american prin intermediul unui broker britanic în 2023, constatând că bolidul fusese furat.
"Ferrari-ul furat - în valoare de aproape 350.000 de lire sterline - a dispărut timp de peste 28 de ani înainte de a reuși să îi dăm de urmă în doar patru zile. Anchetele noastre au fost minuțioase, am contactat autoritățile din întreaga lume. Am colaborat cu parteneri, inclusiv Agenția Națională a Criminalității, precum și Ferrari și dealerii internaționale de mașini, iar această colaborare a fost esențială pentru înțelegerea istoricului vehiculului și pentru a împiedica ieșirea acestuia din țară", a declarat ofițerul Mike Pilbeam, care a condus ancheta.
A doua mașină furată nu a fost încă găstă.
Încă nu au fost efectuate arestări, dar cercetările sunt în desfășurare, a adăugat ofițerul.
Berger a fost unul dintre cei mai populari piloți în timpul carierei sale de 14 sezoane în Formula 1, în prioada 1984 -1997. Berger, care a concurat pentru Ferrari în cea mai mare parte a carierei sale în Formula 1, a fost printre celebritățile care dețineau un Testarossa, alături de Michael Jordan, Mike Tyson și Elton John.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.