Duster și Logan, în topul celor mai bine vândute mașini în Rusia
Data actualizării: Data publicării:
Duster, Logan și Sandero sunt în topul celor mai bine vândute autoturisme în Rusia, informează Agerpres.
Duster, printre cele mai bine vândute mașini în Rusia
Potrivit datelor publicate de Association of European Businesses, luna trecută, pe primul loc în topul celor mai bine vândute mașini în Rusia s-a situat Rio, de la Kia (8.779 unități), urmată de Lada Granta și Lada Vesta, de la AvtoVAZ (8.208 și, respectiv, 6.629 vehicule), Creta, de la Hyundai (6.460 unități), Solaris, de la Hyundai (5.110 unități), Polo, de la Volkswagen (4.089 vehicule) și Duster, cu 4.054 vehicule. Pe locurile 10 și 11 se află Logan și Sandero, cu 3.068 și, respectiv, 3.048 vehicule.
Duster, Logan și Sandero sunt fabricate de Renault.
„Creșterea cu peste 10% pe piața rusă continuă pentru a treia opta consecutiv, există șanse ca vânzările totale în 2017 să revină la nivelul ridicat din 2015”, a apreciat Joerg Schreiber, președintele Association of European Businesses.
În primele zece luni din 2017, au fost vândute în Rusia 1,27 milioane de autoturisme și vehicule comerciale ușoare, în creștere cu 11,3% față de perioada similară din 2016.
În perioada ianuarie-octombrie 2017, pe primul loc în topul celor mai bine vândute mașini în Rusia, s-a situat Rio, de la Kia (82.311 unități), urmată de Lada Granta (75.910 vehicule) și Lada Vesta (62.270 unități), ambele de la AvtoVAZ, Solaris (58.374 vehicule) și Creta (43.648 unități), ambele de la Hyundai, Polo, de la Volkswagen (38.088 vehicule), și Duster, cu 34.690 vehicule. Pe locurile 13 și 14 se află Logan și Sandero, cu 24.311 și, respectiv, 24.223 vehicule.
Association of European Businesses (AEB) estimează că anul acesta livrările pe piața rusă vor crește cu 4%, la 1,48 milioane de unități, după ce, anul trecut, vânzările auto au scăzut cu 11%, la 1,42 milioane de vehicule.
Renault deține o participație de 50% la compania holding care controlează AvtoVAZ, în timp ce partenerul nipon Nissan Motor Co. deține un pachet de 17,13%, iar corporația rusă de stat Rostec are un pachet de 32,87%.
Împreună, Renault, Nisan și AvitVAZ au fost responsabile pentru aproximativ o treime din cele 1,6 milioane de autoturisme noi vândute anul trecut în Rusia, însă, cu toate acestea, vânzările lor combinate au scăzut cu 32% în ritm anual.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.