Marii absenţi de la Salonul Auto Moto din Bucureşti sunt producătorii Dacia şi Ford, alături de Volkswagen, Audi sau BMW. Singurul salon auto din Capitală organizat în acest an a atras aproape de două ori mai mulţi expozanţi decât la ediţia din 2012. Cu toate acestea, sunt prezente doar 21 de mărci auto.
Salonul e lipsit de strălucire, ceea ce ilustrează perfect ce se întâmplă acum în piaţa auto din România. O piaţă auto care, potrivit statisticilor, a intrat în cel al şaselea an consecutiv de declin. Participanţii sunt însă optimişti că salonul le va aduce vânzări şi promovare.
În România s-au desfăşurat două tipuri de expoziţii automobilistice. Unul este Salonul Auto Internaţional organizat de APIA, al cărei ultimă ediţie a avut loc în 2007. Cel de-al doilea este Salonul Auto Moto din Bucureşti, aflat acum la ediţia a doua, la care participă cu standuri 21 de producători de autoturisme şi şapte de motociclete.
Salonul este deschis între 3 şi 7 aprilie, în Piaţa Constituţiei.