La proiectul supranumit Titan lucrează deja nu mai puțin de 600 de oameni, dar personalul urmează să fie triplat pentru a pune maşina pe roate în timp util.
Printre cei angajaţi să construiască maşina Apple se numără deja veterani ai industriei auto, foşti directori de la Ford, de la Fiat Chrysler dar şi specialişti racolaţi de la Tesla. Dacă primul model nu va fi o maşină care se conduce singură, acesta este totuşi scopul final al celor de la Apple.
Însă, în 2020, rivalii de la Google îşi propun să lanseze propria lor maşină autonomă, iar în ceea ce priveşte maşinile electrice, piaţa va fi deja destul de aglomerată în 2019, atunci când va sosi şi Apple. Până atunci, mai toți producătorii - de la Chevrolet, Volkswagen şi până la Porsche - vor produce în masă maşini electrice.
Totuşi, analiştii pieţei spun că Apple va încerca să se diferenţieze cu un design unic, dar şi prin uşurinţa cu care softul maşinii se va conecta la gadgeturile mărcii.
Este neclar însă dacă Apple îşi va construi singur maşinile sau dacă va apela la un Foxconn al industriei auto.