A doua zi după ce și-a cumpărat o mașină Tesla nouă, un bărbat s-a trezit cu o factură de 14.000 de dolari pentru reparații

Data actualizării: Data publicării:
autoturism Tesla model Y
Autoturism Tesla model Y FOTO: Shutterstock

La mai puțin de 24 de ore după ce și-a cumpărat un autoturism Tesla model Y, un bărbat s-a trezit cu o factură pentru reparații în valoare de 14.000 de dolari.

Shreyansh Jain a declarat pentru Reuters, citată de Business Insider, că o parte a sistemului de suspensie de la mașina electrică s-a rupt în timp ce conducea, având familia în mașină, a doua zi după ce aceasta i-a fost livrată. Mașina avea mai puțin de 200 de kilometri parcurși când, din cauza problemei la suspensie, părți componente au făcut contact, iar Jain n-a mai putut să țină direcția.

O anchetă Reuters, în care sunt citați peste 20 de clienți și 9 angajați Tesla, precum și mii de documente interne, a stabilit că Jain a fost unul dintre miile de proprietari de Tesla care au întâmpinat probleme. Deși Tesla a negat public unele dintre probleme și ar fi încercat să le pună pe seama proprietarilor, compania le-a conștientizat și le-a tratat fără să comunice neapărat acest lucru în mod public.

Tesla, care și-a desființat departamentul de comunicare în urmă cu câțiva ani, nu a formulat niciun punct de vedere legat de aceste situații. Însă Elon Musk a recunoscut în trecut că producătorul auto s-a confruntat cu unele probleme de calitate.

Jain, care acum este fost proprietar de Tesla, a declarat pentru Reuters că familia lui a trecut de la un entuziasm uriaș la revoltă când mașina pentru care a plătit aproximativ 55.000 de dolari s-a stricat atât de repede.

Reuters a spus că, după ce Jain a dus vehiculul la un service Tesla, un angajat i-a spus inițial că nu s-a găsit „nicio dovadă a unei daune externe”, astfel că el a presupus că producătorul de mașini va plăti reparația. Dar mai târziu a aflat că trebuia să suporte el factura în valoare de 14.000 de dolari, după ce Tesla i-a trimis o informare în care i s-a spus că problema a fost rezultatul unei daune „anterioare”.

Prin urmare, Jain a fost pus în situația de a plăti reparația, o bună parte fiind acoperită de asigurarea pe care o avea. Ce-i drept, a scos din buzunar doar o mică parte din sumă, dar prima de asigurare i s-a majorat semnificativ. Reparația a durat 3 luni, iar Jain a revândut vehiculul imediat după ce l-a preluat, cu o pierdere de aproximativ 10.000 de dolari.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
JD Vance, luat de urgență de pe o pârtie de schi și dus într-un loc secret împreună cu familia, după cearta...
Digi FM
Gest de cavalerism făcut de Ilie Bolojan în ploaie, imediat după ce s-a întâlnit cu Maia Sandu. Cum a...
Pro FM
Alex Velea, despre primul lui mariaj, destrămat după doi ani: "M-am căsătorit și am dat-o în bară". De 12 ani...
Film Now
Câți bani ar fi câștigat fiica lui Charlie Sheen după ce și-a făcut cont pe un site de adulți: Are propria...
Adevarul
Morții din lagărul Salcia, dezgropați cu „bănuțul văduvei“: „Am ajutat-o pe preoteasă să-l scoată și să-i...
Newsweek
Cum iei 22.000 lei în plus la pensie fără să muncești pentru ei? Plus bonus de 2.000 lei în martie
Digi FM
"Doamne, ce scârbos!" Cadoul neobișnuit pe care Selena Gomez l-a primit de la logodnicul ei i-a dezgustat pe...
Digi World
Secretul unui pui de somn perfect. Câte minute ar trebui să dormi după-amiază ca să nu-ți faci mai mult rău...
Digi Animal World
Au vrut să adopte un câine, dar când au fost la veterinar au aflat că veniseră acasă cu alt animal: „De unde...
Film Now
Mădălina Ghenea și Sebastian Stan s-au întâlnit la un eveniment înainte de Premiile Oscar 2025: „Acestea sunt...
UTV
Jeff Bezos le trimite în spațiu pe Katy Perry și pe logodnica sa, Lauren Sánchez, în prima misiune Blue...