„Moartea în vacanță”, filmul românesc de peste un milion de euro. Mircea Bravo: „Mă bat cu Ciucă și Ciolacu pe afișe”.

Data actualizării: Data publicării:
Săptămâna aceasta a avut loc premiera filmului „Moartea în vacanță”, care a avut un buget de peste un milion de euro. Foto: captură foto/ Bravo Films

„Moartea în vacanță” este o comedie ce a avut premiera în toate cinematografele din țară pe 28 octombrie, bazată pe întâmplări reale, potrivit Agerpres. Actorul Mircea Bravo mărturisește că „promovarea nu este ieftină în România” și că bugetul de producție, dar și de promovare a lungmetrajului a depășit un milion de euro, în contextul campaniei electorale. 

Comedia spumoasă îi are în prim-plan pe actorii Mircea Bravo, care-l interpretează pe Adrian, Costel Bojog jucându-l pe Mihăiță și Maria Popovici, cunoscută din film drept Patricia.

Acțiunea filmului

Filmul „Moartea în vacanță” este inspirat dintr-o poveste reală, ce are în prim-plan o familie aflată în vacanță în Grecia care se confruntă cu moartea neașteptată a bunicii. 

Membrii familiei iau ulterior decizia de a o transporta ilegal în țară și de a falsifica testamentul, pentru a rămâne cu averea femeii de aproape opt milioane de euro.

Această acțiune stă la baza comediei despre cârdășie, moarte și speranța moștenirii unei averi, menționează sursa citată.

Producţia

Filmările au avut loc pe parcursul unei luni si jumătate în mai multe locații din țară, dar și din străinătate precum: Insula Poros din Grecia, Veliko Tarnovo din Bulgaria, Cluj și Giurgiu în România.

Colaborarea dintre echipa Bravo Films si comunităţile locale a fost excelentă, echipa de producţie având ocazia să se bucure de un mediu de lucru relaxant și productiv, care a dus la calitatea finală a filmului, mărturisește actorul Bravo. 

Costurile: „Promovarea nu este ieftină în România”

Protagonistul Mircea Bravo a declarat când s-a lansat filmul că s-a făcut o investiție de mai multe zerouri. Tânărul actor spune că atât producția lungmetrajului a fost costisitoare, cât și campania de promovare: 

„Bugetul fost cam un milion de euro, dar la care se adaugă și partea de promovare. Și promovarea nu este ieftină în România, mai ales că am făcut odată cu campania asta electorală. Și practic mă bat cu Ciucă și cu Ciolacu în afișe și add-uri și de toate. Și automat bugetul a crescut mai mult, deci un milion și câteva sute de mii de euro”, susține actorul.

 

Editor : Andreea Stanciu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Orașul din România acoperit de zăpadă la mijloc de noiembrie. Ninge fără oprire de....
Digi FM
Motivul pentru care Fuego nu s-a căsătorit până la 48 de ani: “Când ajungem în camera noastră, suntem niște...
Pro FM
Cher, dezvăluiri fără precedent. Celebra artistă a sugerat că ar fi făcut o întrerupere de sarcină în timpul...
Film Now
De ce s-a mutat Matthew McConaughey din L.A. Doi ani nu a jucat deloc în filme: "Cel mai rebel gest al meu"
Adevarul
Americanii care vor să fugă de Trump și-au găsit refugiu în Sardinia. Orașul în care o casă costă 1 euro
Newsweek
Pensie cu 800 lei mai mare pentru pensionarii cu un număr mic de ani munciți. Plățile se fac instant
Digi FM
Colin Farrell, cuvinte de laudă după ce a filmat câteva zile la București: „Cele mai uimitoare cafenele!”...
TIMISOARA - INAUGURARE TERMINAL SCHENGEN - 29 MAR 2024
Ciolacu, despre cum s-a contrazis singur în scandalul Nordis: „Poate nu am fost foarte inspirat, eram tot...
Digi Animal World
Momentul când un câine este atacat de un leopard în curtea casei. Patrupedul a supraviețuit ca prin minune
Film Now
Alec Baldwin, atacat dur de mama Halynei Hutchins, înainte de premiera „Rust”: „Am vrut să văd munca fiicei...
UTV
One Direction, reuniti pentru a-l conduce pe ultimul drum pe Liam Payne. Imagini emotionante de la...