„Moartea în vacanță”, filmul românesc de peste un milion de euro. Mircea Bravo: „Mă bat cu Ciucă și Ciolacu pe afișe”.

Data actualizării: Data publicării:
Săptămâna aceasta a avut loc premiera filmului „Moartea în vacanță”, care a avut un buget de peste un milion de euro. Foto: captură foto/ Bravo Films

„Moartea în vacanță” este o comedie ce a avut premiera în toate cinematografele din țară pe 28 octombrie, bazată pe întâmplări reale, potrivit Agerpres. Actorul Mircea Bravo mărturisește că „promovarea nu este ieftină în România” și că bugetul de producție, dar și de promovare a lungmetrajului a depășit un milion de euro, în contextul campaniei electorale. 

Comedia spumoasă îi are în prim-plan pe actorii Mircea Bravo, care-l interpretează pe Adrian, Costel Bojog jucându-l pe Mihăiță și Maria Popovici, cunoscută din film drept Patricia.

Acțiunea filmului

Filmul „Moartea în vacanță” este inspirat dintr-o poveste reală, ce are în prim-plan o familie aflată în vacanță în Grecia care se confruntă cu moartea neașteptată a bunicii. 

Membrii familiei iau ulterior decizia de a o transporta ilegal în țară și de a falsifica testamentul, pentru a rămâne cu averea femeii de aproape opt milioane de euro.

Această acțiune stă la baza comediei despre cârdășie, moarte și speranța moștenirii unei averi, menționează sursa citată.

Producţia

Filmările au avut loc pe parcursul unei luni si jumătate în mai multe locații din țară, dar și din străinătate precum: Insula Poros din Grecia, Veliko Tarnovo din Bulgaria, Cluj și Giurgiu în România.

Colaborarea dintre echipa Bravo Films si comunităţile locale a fost excelentă, echipa de producţie având ocazia să se bucure de un mediu de lucru relaxant și productiv, care a dus la calitatea finală a filmului, mărturisește actorul Bravo. 

Costurile: „Promovarea nu este ieftină în România”

Protagonistul Mircea Bravo a declarat când s-a lansat filmul că s-a făcut o investiție de mai multe zerouri. Tânărul actor spune că atât producția lungmetrajului a fost costisitoare, cât și campania de promovare: 

„Bugetul fost cam un milion de euro, dar la care se adaugă și partea de promovare. Și promovarea nu este ieftină în România, mai ales că am făcut odată cu campania asta electorală. Și practic mă bat cu Ciucă și cu Ciolacu în afișe și add-uri și de toate. Și automat bugetul a crescut mai mult, deci un milion și câteva sute de mii de euro”, susține actorul.

 

Editor : Andreea Stanciu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Orașul din România construit printre ape: are canale, insule, case așezate direct pe apă, putem să-l...
Digi FM
"Am localizat mașina, dar ei nu sunt aici". Mărturia unei românce din Spania, ai cărei părinți au dispărut în...
Pro FM
Val de reacții după ce Delia a apărut pe rețelele de socializare într-o altă ținută extravagantă: „Ce este în...
Film Now
Winona Ryder a împlinit 53 de ani. De ce se simte norocoasă alături de partenerul ei: „Avem multe în comun”
Adevarul
Ce l-a atras pe regele Charles în Maramureș. Locurile unicat din regiunea unde se agață harta României în cui
Newsweek
Cu cât crește o pensie dacă vei cumpăra între 1 și 6 ani de vechime? Termenul expiră în 2 luni
Digi FM
Ce este DANA, fenomenul extrem care a lovit Spania. Inundații devastatoare și aproape 100 de morți
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
Tim Burton, apariție rară alături de cei doi copii ai lui. Billy Ray și Nell au moștenit trăsăturile tatălui...
UTV
Ilona Brezoianu a povestit despre modul inedit in care si-a cunoscut sotul. „E o poveste cu final fericit."