„Moartea în vacanță”, filmul românesc de peste un milion de euro. Mircea Bravo: „Mă bat cu Ciucă și Ciolacu pe afișe”.

Data actualizării: Data publicării:
Săptămâna aceasta a avut loc premiera filmului „Moartea în vacanță”, care a avut un buget de peste un milion de euro. Foto: captură foto/ Bravo Films

„Moartea în vacanță” este o comedie ce a avut premiera în toate cinematografele din țară pe 28 octombrie, bazată pe întâmplări reale, potrivit Agerpres. Actorul Mircea Bravo mărturisește că „promovarea nu este ieftină în România” și că bugetul de producție, dar și de promovare a lungmetrajului a depășit un milion de euro, în contextul campaniei electorale. 

Comedia spumoasă îi are în prim-plan pe actorii Mircea Bravo, care-l interpretează pe Adrian, Costel Bojog jucându-l pe Mihăiță și Maria Popovici, cunoscută din film drept Patricia.

Acțiunea filmului

Filmul „Moartea în vacanță” este inspirat dintr-o poveste reală, ce are în prim-plan o familie aflată în vacanță în Grecia care se confruntă cu moartea neașteptată a bunicii. 

Membrii familiei iau ulterior decizia de a o transporta ilegal în țară și de a falsifica testamentul, pentru a rămâne cu averea femeii de aproape opt milioane de euro.

Această acțiune stă la baza comediei despre cârdășie, moarte și speranța moștenirii unei averi, menționează sursa citată.

Producţia

Filmările au avut loc pe parcursul unei luni si jumătate în mai multe locații din țară, dar și din străinătate precum: Insula Poros din Grecia, Veliko Tarnovo din Bulgaria, Cluj și Giurgiu în România.

Colaborarea dintre echipa Bravo Films si comunităţile locale a fost excelentă, echipa de producţie având ocazia să se bucure de un mediu de lucru relaxant și productiv, care a dus la calitatea finală a filmului, mărturisește actorul Bravo. 

Costurile: „Promovarea nu este ieftină în România”

Protagonistul Mircea Bravo a declarat când s-a lansat filmul că s-a făcut o investiție de mai multe zerouri. Tânărul actor spune că atât producția lungmetrajului a fost costisitoare, cât și campania de promovare: 

„Bugetul fost cam un milion de euro, dar la care se adaugă și partea de promovare. Și promovarea nu este ieftină în România, mai ales că am făcut odată cu campania asta electorală. Și practic mă bat cu Ciucă și cu Ciolacu în afișe și add-uri și de toate. Și automat bugetul a crescut mai mult, deci un milion și câteva sute de mii de euro”, susține actorul.

 

Editor : Andreea Stanciu

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Georgescu, pus la pământ de un apropiat! Este cumplit ce făcea în tinereţe: 'Frustrat şi ne punea...
Digi FM
Adriana Bahmuțeanu, detalii despre banii lui Silviu Prigoană: „Dacă băieții mei erau majori, în trei zile...
Pro FM
Hailey Bieber neagă acuzațiile că ar fi ironizat-o pe Selena Gomez: „O poveste veche și obosită”
Film Now
Ce avere a reușit să strângă Sharon Stone. Celebra actriță a vorbit despre investițiile inteligente pe care...
Adevarul
Sociolog, despre șansele candidatului surpriză care l-ar putea înlocui pe Georgescu: „Nu este din același...
Newsweek
Casele de Pensii, obligate să dea sute de lei în plus pensionarilor cu grupe și condiții grele. Cum?
Digi FM
Pierce Brosnan: Următorul James Bond trebuie să fie britanic
Digi World
Secretul unui intestin fericit și al unei minți echilibrate. Fructele care pot scădea semnificativ riscul de...
Digi Animal World
Momentul când o cățelușă imploră ajutor după ce puiul ei a fost lovit de o mașină: „A fost prima dată când...
Film Now
Prietenii lui Gene Hackman rup tăcerea după moartea actorului: „Ar fi murit de mult dacă nu era Betsy”
UTV
Dorian Popa și-a oficializat relația cu noua iubită pe rețelele de socializare