Uniunea Europeană se roagă de Taylor Swift să îi convingă pe tinerii europeni să iasă la vot: Participarea lor este „crucială”
Data publicării:
Taylor Swift ar urma să susțină un concert la Paris pe 9 mai, de „Ziua Europei”, cu puțin înainte de alegerile europarlamentare. Foto: Profimedia Images
Vicepreședintele Comisiei Europene Margaritis Schinas crede că a găsit soluția perfectă pentru a-i motiva pe tineri să voteze la alegerile de anul acesta pentru Parlamentul European: UE are nevoie de o dedicație specială din partea celebrei cântărețe Taylor Swift, scrie Politico.
„Nimeni nu poate mobiliza tineretul mai bine decât persoanele tinere”, a spus Schinas mericuri într-o conferință de presă. „Tinerii sunt cei care îi pot mobiliza pe tineri să participe, mai mult decât comisarii [europeni].”
Și ce persoană s-ar potrivi mai bine decât cea desemnată persoana anului de revista Time?
„Sper foarte mult ca cineva din echipa ei media să urmărească această conferință de presă și să îi transmită cererea noastră”, a mai spus Schinas.
Nu ar fi prima oară când Swift îi motivează pe tineri să voteze. Anul trecut, în luna septembrie, cântăreața i-a încurajat pe cele 272 de milioane de urmăritori de pe Instagram să se înregistreze la vot, iar, în câteva ore, Vote.org a a înregistrat peste 35.000 de cereri – cu 23% mai multe decât cu un an în urmă.
Schinas consideră că participarea tinerilor europeni în număr cât mai mare la alegerile europene din iunie este „crucială” pentru democrație. Foto: Profimedia Images
În cariera sa care a început acum aproape două decenii, Swift a ajuns de multe ori un subiect de dezbatere pentru politicienii americani și s-a aflat în centrul eternului război cultural din America, în ciuda mai multor încercări ale artistei de a sta cât mai departe de sfera politică.
Schinas consideră că participarea tinerilor europeni în număr cât mai mare la alegerile europene din iunie este „crucială” pentru democrație, iar vicepreședintele Comisiei speră că Swift va putea ajuta și Uniunea Europeană în acest sens.
Swift pornește primăvara aceasta în etapa europeană a seriei de concerte Eras Tour care au doborât mai multe recorduri, cu doar puțin timp înainte de alegerile pentru Parlamentul European.
Cântăreața americană va susține un concert la Paris programat pentru data de 9 mai - „Ziua Europei”, după cum Schinas a ținut să le amintească tuturor.
Schinas speră că mesajul lui Taylor Swift din melodia Shake It Off – „haters gonna hate, hate, hate” – se va transforma pentru UE în „voters gonna vote, vote, vote”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.