Turismul a intrat în era SF, iar dovada vine din Madrid. La târgul de turism din capitala Spaniei există un aparat care măsoară undele cerebrale iar rezultatele indică destinaţia cea mai potrivită fiecărui turist.
Într-o epocă în care un miliard şi jumătate de oameni călătoresc, anual, în toată lumea, agenţiile de turism fac tot posibilul să atragă cât mai mulţi turişti. Este o luptă încrâncenată, în care Portugalia vine cu o soluţie inedită - stabilirea ofertelor de vacanţă pe baza măsurării undelor cerebrale.
Ciprian Bălţoiu, corespondentul Digi24 în Spania: „Aşadar, tehnologia folosită de cei din Portugalia spune că am un spirit aventurier, că ar trebui să fac surf, să cobor pe ape învolburate, dar în principal, aşa cum îmi place mie, să merg la mare.”
Şi pentru că Portugalia este cunoscută şi pentru vinurile sale, de la târgul de turism nu puteau lipsi licorile renumite în întreaga lume.
Ciprian Bălţoiu, corespondentul Digi24 în Spania: „După oferte tehnologice de ultimă oră, Portugalia vine şi cu ceva clasic, şi anume cu vinurile sale renumite. Nu mai puţin de 300 de sortimente pot fi degustate în Portugalia. La standul Portugaliei, doar câteva... aşa, de gust.”
Israelul atrage an de an milioane de vizitatori cu monumentele sale milenare. Foloseşte şi metode moderne pentru a convinge lumea să-şi petreacă acolo vacanţele.
Ciprian Bălţoiu, corespondentul Digi24 în Spania: „Se spune, nu e aşa, că o imagine valorează mai mult decât o mie de cuvinte. Ei bine, suntem în secolul al XXI-lea şi imaginea contează, mai ales dacă este şi tridimensională, aşa cum se întâmplă la standul Israelului, este o modalitate de a-i atrage pe potenţialii turişti.”
156 de ţări sunt prezente la târgul de turism de la Madrid. Printre ele şi state nordice, aşa că sunt oferte suficiente pentru iubitorii zăpezii şi ai gheţurilor eterne.
Ciprian Bălţoiu, corespondentul Digi24 în Spania: „Aurore boreale, ape termale, plimbări pe gheţari într-o ţară înfrigurată, unde poţi vedea şi cât de mare este în realitate un urs polar.”
Aproape trei milioane de vizitatori sunt asteptaţi la târgul de turism din Madrid, al doilea ca mărime din Europa după cel de la Frankfurt. Expoziţia, care aduce anual anual 250 de milioane de euro capitalei Spaniei, a ajuns la cea de-a 37-a ediţie.