Foto Cum arată Parisul, după prima noapte de la intrarea în vigoare a noilor restricţii impuse de COVID-19
Data actualizării: Data publicării:
Parisul va interzice serviciile de livrare a preparatelor culinare şi pe cele de vânzare la pachet . Paris,Foto: Profimedia Images
Parisul a devenit un oraş aproape golit de oameni, cu străzile pustii, în seara de sâmbătă, imediat după ora 21, odată cu aplicarea noilor restricţii impuse de guvern care a decis să reinstituie starea de urgenţă sanitară cauzată de pandemia de COVID-19, informează BBC.
Măsura, deşi una contestată, a fost luată de autorităţi în scopul de a diminua rata infecţiilor cu noul coronavirus în condiţiile în care Franţa este una dintre cele mai afectate ţări din Europa de pandemie.
Colţ de stradă din Paris, la puţin timp după impunerea restricţiilor. Foto: Profimedia Images
Mai exact, peste 20 de milioane de francezi sunt afectaţi de restricţiile de circulaţie, valabile timp de o lună, impuse în Paris dar şi în alte oraşe precum Marsilia, Lyon, Lille sau Toulouse.
Cetăţenilor din aceste oraşe le este interzis să iasă din case în intervalul 21:00 - 06:00.
Poliţiştii francezi verifică o persoană pe străzile din Paris, după ora 21. Foto: Profimedia Images
Măsura este criticată în special de patronii de restaurante, ale căror afaceri au fost deja afectate de o primă carantină de două luni impusă în primăvară.
Paris,Foto: Profimedia Images
Preşedintele Emmanuel Macron a spus că măsura e necesară pentru a ajuta sistemul medical să facă faţă situaţiei şi să nu intre în colaps.
stradă în Paris, după intrarea în vigoare a restricţiiilor de circulaţie. Foto: Profimedia Images
Până la ora 21, străzile erau pline de parizieni care s-au grăbit să ia masa în oraș în ultima noapte de distracţii înainte de intrarea în vigoare a restricţiilor de circulaţie.
Îndrăgostiţi în Montmartre, cu puţin timp înainte de ora 21. Foto: Profimedia Images
„Am vrut să ne întâlnim în această seară cu prietenii, pentru că e ultima în care putem să facem acest lucru. Am vorbit, am stabilit întâlnirea și am decis că în mod cert trebuie să ne vedem, pentru că după seara aceasta va fi complicat, nu vom mai putea face asta”, a spus un client dintr-un restaurant parizian.
Sâmbăta, Franţa a raportat o cifră record de îmbolnăviri: 32.427 de cazuri. Cu o zi în urmă, autorităţile raportaseră 25.086 de noi infecţii.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.