Candidat la șefia Comisiei Europene: Bulgaria intră în Schengen la începutul anului viitor
Data actualizării: Data publicării:
FOTO: Shutterstock
Bulgaria va intra cu în Schengen cu frontierele aeriene în prima parte a anului 2019, scrie presa de la Sofia, care citează o declarație în acest sens a lui Manfred Weber, candidatul Partidului Popular European pentru preşedinţia Comisiei Europene.
Manfred Weber dă vești bune Bulgariei / FOTO: shutterstock
Manfred Weber a făcut această declarație la o întâlnire avută, la Bruxelles, cu vicepreședintele partidului de guvernământ GERB, Țvetan Țvetanov.
„Există un guvern care îşi foloseşte în mod greşit majoritatea pentru a-l proteja pe liderul partidului socialist deja condamnat. Ei (...) au fost de acord să pună subiectul pe agendă în plenara următoare. Şi, din nou, sper că toată lumea este pregătită să lupte împotriva corupţiei în toate aspectele şi doar nu într-un anumit caz specific”, a declarat Manfred Weber după protestul din 10 august. Tot atunci, referindu-se la protest, germanul a criticat intervenția dură a jandarmilor.
Premierul olandez, Mark Rutte, declara, în septembrie, că în urma discuţiilor cu autorităţile de la Bucureşti s-a căzut de acord asupra mai multor teme care vizează cooperarea bilaterală şi în cadrul UE, dar „nu pe toate punctele, cum este Schengen”.
"Nu suntem de acord pe toate punctele, cum este Schengen, dar e adevărat că suntem de acord pe multe alte chestiuni. În primul rând, UE: proiectul european este foarte important, o piaţă puternică în care toate naţiunile să lucreze şi să lucrăm împreună pentru a putea furniza o securitate colectivă pentru toţi cetăţenii săi. Şi în timpul Preşedinţiei române (la Consiliul UE - n.r.) discuţiile se vor focusa pe Brexit, pe migraţie şi cred că Preşedinţia română va fi ţinută minte pentru multe motive, dar unul dintre cele mai importante va fi bugetul pe următorii cinci ani, proiectul pe următorii cinci ani. Deci, România îşi va pune însemnele în acest sens pe următorii cinci ani, moştenirea sa se va vedea foarte clar. Am încredere totală în Preşedinţia română şi Olanda va lucra constructiv întotdeauna cu România atunci când există probleme", afirma Mark Rutte la Palatul Victoria, în cadrul declaraţiilor comune susţinute alături de premierul român, Viorica Dăncilă.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.