Nominalizările la premiile Oscar vor fi anunțate pe internet, printr-un streaming live global, pe site-ul oficial al Academiei de Film. The Academy of Motion Pictures Arts and Sciences (AMPAS), instituţia care decernează premiile Oscar, a anunţat că a luat decizia de a renunţa la metoda sa tradiţională de anunţare a nominalizărilor la aceste trofee, realizată până acum cu public, în sediul ei general din Los Angeles.
Foto: Gulliver/ Getty Images
În ultimele decenii, nominalizările la premiile Oscar erau anunţate în faţa unui public numeros, alcătuit din jurnalişti şi agenţi ai vedetelor de la Hollywood, care se reuneau în fiecare an, la primele ore ale unei dimineţi din luna ianuarie, în sala centrală de la Samuel Goldwyn Theatre, sediul general AMPAS, din Beverly Hills.
În 2017, nominalizările vor fi anunţate pe 24 ianuarie prin intermediul unei prezentări originale AMPAS, ce va folosi un streaming live global, difuzat pe site-ul oficial al Academiei de film americane, Oscar.com, şi pe platformele Oscars.org, în conjuncţie cu o transmisiune prin satelit, ce va fi preluată de posturile de televiziune locale, dar şi de celebra emisiune „Good Morning America” a postului ABC.
De asemenea, anunţul cu nominalizările la premiile Oscar va debuta puţin mai devreme ca de obicei - la ora locală 05.18 (15.18 ora României, nr.), în loc de ora locală 05.30 (15.30 ora României, n.r.).
Nominalizările pentru cele 24 de categorii de la premiile Oscar 2017 vor fi anunţate de artişti laureaţi şi nominalizaţi la premiile Oscar - Jennifer Hudson, Brie Larson, Emmanuel Lubezki, Jason Reitman şi Ken Watanabe -, care se vor alătura lui Cheryl Boone Isaacs, preşedinta AMPAS.
AMPAS a anunţat aceste modificări vineri seară, însă nu a precizat motivele aflate în spatele schimbării procedurii de anunţare a nominalizărilor la Oscar.
Cea de-a 89-a gală de decernare a premiilor Oscar va avea loc pe 26 februarie la Dolby Theatre din Los Angeles. Gala va fi transmisă în direct de postul american ABC şi va fi difuzată în peste 225 de ţări şi teritorii din întreaga lume. Evenimentul va fi prezentat de Jimmy Kimmel.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.