Cea mai mare companie de securitate cibernetică din SUA și-a cerut scuze pentru că a folosit două femei care au pozat cu abajururi pe cap, cu marca companiei, la un eveniment care a avut loc în Las Vegas, scrie BBC.
Scopul acestora era să atragă atenția asupra sponsorizării de către Palo Alto Networks a unui „CyberRisk Collaborative Happy Hour” la conferința Black Hat.
Dar campania publicitară a stârnit numeroase reacții, criticii numind-o „sexistă” și „înfiorătoare”.
Într-o postare pe LinkedIn, șeful companiei, Nikesh Arora, a recunoscut că a fost o decizie greșită, spunând că „nu este cultura pe care o susținem sau la care aspirăm”.
Compania s-a confruntat cu critici dure în mediul online pentru ținutele cu abajur, care au ascuns fețele femeilor.
"Deci noi, femeile, nu suntem altceva decât recuzită pentru voi? Suntem la BlackHat doar pentru a fi suporturi de abajur?" a întrebat consilierul executiv Olivia Rose într-o postare pe LinkedIn care, în cele din urmă, a adus scuzele domnului Arora. „Să-ți fie rușine – doar rușine”, a scris ea.
Un alt internaut, Sean Juroviesky, a descris scena drept „sexistă”.
Un utilizator Reddit, care susține că a fost la eveniment, a spus că a plecat devreme, deoarece a fost „înfricoșător” și „scârbos”.
Editor : A.P.