Galerie Foto Stewardese fără tocuri și fuste creion. O companie le-a schimbat uniforma, de teamă că în situații critice nu s-ar putea mișca rapid
Data actualizării: Data publicării:
O companie aeriană din Ucraina a înlocuit tocurile şi fustele creion ale stewardeselor cu ţinute lejere. Decizia a fost apreciată de personalul de zbor, care a susținut că, în caz de aterizare forțată sau de evacuare, nici nu ar fi putut să se miște în uniformele de până acum.
Noua uniformă SkyUp pentru persoane de sex feminin include un costum portocaliu lejer cu pantaloni şi eşarfă de mătase, realizate de mărci ucrainiene, şi pantofi sport albi.
Cămăşile urmează să fie înlocuite cu tricouri albe.
"Pantofii cu toc arată frumos, nu contest, dar picioarele au de suferit şi se umflă până la încheierea zborului. Pantofii sport sunt foarte frumoşi", a declarat pentru Reuters Alexandrina Denysenko, o însoţitoare de zbor cu şapte ani experienţă.
"Dacă, Doamne fereşte, un echipaj trebuie să efectueze o aterizare în apă şi o evacuare, tocurile pot deteriora scara şi nu ar fi foarte confortabil să înoţi în fustă", a spus ea.
Compania a declarat că a analizat istoria uniformelor însoţitorilor de zbor şi a luat decizia de a renunţa la elementele descrise drept "conservatoare" din ţinuta personalului.
De asemenea, părul lung nu va mai trebui purtat strâns în coc sau în coadă.
"Am constatat că, în pofida faptului că imaginea unei însoţitoare de zbor este foarte romanţată, această slujbă necesită multă pregătire fizică", a declarat directoarea departamentului de marketing din cadrul companiei SkyUp Airlines, Marianna Grygorash.
Noua uniformă va fi lansată oficial pe 22 octombrie, scrie Agerpres.
Compania intenţionează, de asemenea, să lanseze o nouă uniformă pentru însoţitorii de zbor de sex masculin. Un costum lejer va înlocui vesta, iar un tricou va fi purtat în loc de cămaşă, în combinaţie cu pantofi sport negri.
"Dacă întreaga lume şi toate "fashionistele" poartă pantofi sport, de ce să nu-i aducem în aviaţie?", a remarcat însoţitoarea de zbor Zoryana, citată de Reuters.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 102 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.