În pandemie, multe zboruri au fost anulate sau pierdute din cauza carantinei, iar pasagerii au cerut banii înapoi. Acum, Ryanair interzice accesul la bordul avioanelor clienților care au solicitat băncilor, rambursarea costurilor pentru zborurile pe care le-au ratat din cauza carantinei, potrivit CNN.
Măsura afectează pasagerii care au achiziționat cu cardul bilete nerambursabile pentru curse Ryanair, care au funcționat conform programării în timpul pandemiei, dar clienții nu au putut sau nu au avut voie să zboare din cauza restricțiilor impuse de guverne.
Reprezentanți ai companiei au declarat că mai puțin de o mie de persoane sunt afectate, adăugând că acestea „au ales să nu călătorească și apoi au cerut în mod ilegal rambursări prin intermediul companiei lor de carduri de credit”.
Decizia nu îi afectează pe cei care și-au primit banii înapoi de la companie, ci doar pe cei care au operat rambursul direct din opțiunile cardului de credit, fără acordul transportatorului aerian.
În cazul unor carduri de credit, există posibilitatea rambursării unor sume atunci când un client contestă o plată de pe cardul său, iar tranzacția este anulată de bancă.
Într-o declarație pentru CNN Business, American Express a declarat că revizuiește toate cererile de rambursare „cu atenție și corect iar, de la caz la caz, împreună cu comerciantul și deținătorul cardului”. Visa și Mastercard au refuzat să comenteze.
În timpul pandemiei, Ryanair și British Airways au refuzat să ramburseze banii unor pasageri pentru zboruri neoperate din cauza restricțiilor. Companiile aeriene au oferit vouchere sau opțiunea de a rezervă o nouă călătorie.
Editor : A.P.