MP-155 Ultra, noul model „pentru hipsteri” produs de Kalașnikov. Foto: Profimedia Images
Producătorul rus de arme Kalaşnikov va lansa un model nou de pușcă de vânătoare, MP-155 Ultima, special dedicată hipsterilor, după cum s-a exprimat directorul companiei de armament, Dmitri Tarasov, informează Agerpres.
MP-155 Ultima se bazează pe designul unei puşti de vânătoare deja existente, MP-155. Noua versiune va fi „o armă gadget” pentru antrenamente de tir, a spus Dmitri Tarasov.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Obiectivul nostru este de a atrage publicul care a crescut cu gadgeturi şi nu poate să se imagineze fără ele. Vânătoarea clasică a devenit astăzi tot mai rară, aproape extravagantă. Din acest motiv, noi vrem să ne adresăm hipsterilor, generaţiei Z”, a precizat Tarasov.
Noua armă, dezvăluită pentru prima dată în august 2020 în cadrul unei expoziții de armament, utilizează muniţie de calibrul 12/76.
Elementul de noutate smart al noului produs Kalașnikov îl reprezintă un mini-computer intern prevăzut cu un display fixat deasupra cutiei mecanismelor. Ecranul poate afișa un contor de tir care arată numărul de gloanțe trase și cele rămase.
Dispozitivul poate fi sincronizat cu alte gadgeturi externe via WiFi sau cu o cameră care poate înregistra Full HD montată pe o șină specială.
Display-ul armei de vânătoare produse de Kalașnikov. Foto: Profimedia Images
Preţul estimat al armei este de 100.000 de ruble (1.116 euro).
Grupul Kalaşnikov trece printr-o amplă transformare după sosirea unor acţionari privaţi în 2014. Producătorul rus, cunoscut pentru armele sale de asalt şi pentru numele inventatorului puştii de asalt AK-47, Mihail Kalaşnikov, s-a lansat de atunci în producţia de drone, iahturi şi gadgeturi de tot felul.
Compania a făcut să se vorbească despre ea în presa internaţională după ce a prezentat o serie de prototipuri neobişnuite: automobile electrice, robotul Igorek - „Micul Igor”, un robot biped care îi ajută pe soldaţi să se deplaseze pe teren ostil, dar care a atras multe ironii.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.