Burger King a renunţat la roşiile din burger şi wrap în multe din unităţile sale din India, după ce preţurile au crescut de mai mult de patru ori, cel mai recent efect al creşterii preţurilor la alimente, care afectează consumatorii în cea mai populată ţară a lumii, transmite Reuters.
"Chiar şi roşiile au nevoie de o vacanţă ... nu putem adăuga tomate la preparatele noastre", se arată în notificarea lipită la meniurile din două unităţi Burger King din India. Lanţul american de restaurante dă vina pe problemele de calitate pentru absenţa roşiilor.
Burger King, care are aproape 400 de unităţi în India, se alătură acelor restaurante McDonald's şi Subway care au înlocuit roşiile din meniuri, după ce preţurile alimentelor în India au atins săptămâna aceasta cel mai ridicat nivel din ianuarie 2020, scrie Agerpres. În plus, Burger King a renunţat la feliile de brânză oferite gratuit ani de zile.
Rivala Domino's încearcă să reducă preţurile oferind consumatorilor cea mai ieftină pizza a sa din lume, la un preţ de 0,60 dolari.
Criza aprovizionării cu tomate coincide cu o creştere de 450% a preţului, care a atins un nivel record. Această creştere explozivă, provocată de ploile abundente care au perturbat livrările, a provocat nemulţumiri în rândul consumatorilor astfel că multe gospodării au renunţat temporar la roşii, un ingredient de bază pentru multe feluri de mâncare.
"De ce nu există roşii în burgerii mei? Răspunsul este că firma urmăreşte "standarde de calitate extrem de ridicate" dar tomatele vor reveni curând. "Vă cerem să daţi dovadă de înţelegere şi răbdare", se arată într-un comunicat pe site-ul Burger King India.
Restaurantul Brands Asia, care operează Burger King în India, nu a răspuns solicitărilor de a comenta informaţia.
Pentru a gestiona perturbarea livrărilor, India a început să importe tomate din Nepal.
Editor : A.P.