Galerie Foto Regele Charles l-a întâmpinat la Londra pe împăratul Japoniei. Este prima vizită de stat găzduită de acesta după diagnosticul de cancer
Data actualizării: Data publicării:
Regele Charles și Împăratul Naruhito. Foto: Profimedia Images
Regele Charles al III-lea al Marii Britanii și Regina Camilla i-au întâmpinat, marți, la Londra, pe împăratul Japoniei Naruhito și soția sa, marcând începutul unei vizite de stat de trei zile, care include o paradă militară, o procesiune a trăsurilor și un banchet de stat. Este prima vizită de stat găzduită de Regele Charles după diagnosticul de cancer.
Prințul William a călătorit la hotelul în care stăteau împăratul japonez în vârstă de 64 de ani și împărăteasa Masako, înainte ca trio-ul să sosească pentru o ceremonie de bun venit la Parada Gărzilor Cailor de marți, informează Reuters.
Cei doi șefi de stat au inspectat apoi Garda de Onoare, în timp ce rândurile de soldați în uniformele lor tradiționale stacojii și pălăriile din piele de urs neagră stăteau în căldura verii.
Cei doi au călătorit apoi la Palatul Buckingham cu o trăsură condusă de cai, cu margini aurii.
Călătoria împăratului japonez urmărește să celebreze și să aprofundeze legăturile militare, culturale și științifice dintre cele două țări, și a fost amânată încă din 2020 din cauza pandemiei. Are loc acum, în perioada premergătoare alegerilor din Marea Britanie din 4 iulie, ceea ce înseamnă că unele dintre elementele politice obișnuite vor lipsi.
Nu va avea loc o întâlnire la Downing Street între împăratul și prim-ministrul britanic Rishi Sunak, deși Sunak și liderul opoziției Kier Starmer vor participa amândoi la banchetul de stat de la Palatul Buckingham de marți seară.
Împăratul Naruhito a venit la Londra în 2022 pentru a participa la înmormântarea reginei Elisabeta și îi place mult Marea Britanie. Acesta a studiat aici la începutul anilor 1980.
El a vorbit despre bunătatea pe care i-au arătat-o familia regală britanică în acel moment, inclusiv despre o vizită cu familia regală la Castelul Balmoral din Scoția, unde Regele Charles l-a dus la pescuit.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.