Compania aeriană Air New Zealand a postat pe rețelele sociale Twitter și Facebook un mesaj ironic la adresa prințului Harry, care a susţinut în volumul său de memorii "Spare" că soţia lui, Meghan Markle, ar fi rezervat în 2018 un zbor pe care compania neozeelandeză nu l-a operat de fapt niciodată, informează AFP. Compania aeriană a reacţionat, explicând că nu operează zboruri între cele două ţări şi că serviciile sale premium se numesc "Business Premier", nu "clasa întâi".
În cartea sa, prinţul Harry povesteşte că Meghan a rezervat un zbor din Mexic în Anglia pentru tatăl ei, Thomas Markle, în anul 2018.
"I-am spus: 'părăseşte Mexicul acum: un nou nivel de hărţuire este pe cale să se abată asupra ta, aşa că vino în Marea Britanie. Acum'", a scris prinţul în volumul său de memorii, publicat marţi.
"Air New Zealand, clasa întâi, rezervat şi plătit de Meg", a detaliat el.
Compania aeriană a reacţionat, explicând că nu operează zboruri între cele două ţări şi că serviciile sale premium se numesc "Business Premier", nu "clasa întâi".
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
"Vă prezentăm #SussexClass, din câte se pare disponibilă în curând", l-a ironizat Air New Zealand pe prinţul Harry pe conturile companiei de Facebook şi Twitter, făcând referire la titlurile de nobleţe ale cuplului princiar.
Dincolo de referinţa la Air New Zealand, volumul "Spare" conţine o serie de neconcordanţe, cum ar fi un cadou despre care Harry pretinde că i-ar fi fost oferit de prinţesa Diana în 1997: o consolă de jocuri Xbox, un produs care nu a existat însă până în anul 2001.
Editor : D.D.