O turistă din Japonia a fost șocată să afle că nota de plată la restaurantul unde a luat masa se ridică la 1.000 de dolari și a chemat poliția, acuzând faptul că nu a fost informată corect cu privire la costul produselor comandate, scrie Insider.
Junko Shinba era în vizită în Singapore și servise cina la restaurantul Seafood Paradise când a aflat că porția ei de crab chili costă 680 de dolari, potrivit AsiaOne.
Shinba, în vârstă de 50 de ani, a povestit pentru AsiaOne că unul dintre chelneri i-a recomandat mâncarea care este faimoasă în Singapore și în țara vecină Malaezia.
Însă, mâncarea era preparată cu un crab regal de Alaska, care se vinde cu 20 de dolari pentru 100 de grame la Seafood Paradise. Crab chili se gătește de obicei cu crabi de noroi.
Shinba susține că chelnerul i-a spus că mâncarea costă 20 de dolari fără să explice că prețul se raportează la suta de grame și nu la întreg produsul.
Un reprezentant al Paradise Group, care deține restaurantul, a spus că turiștilor li s-a prezentat întreg crabul înainte de a fi preparat „pentru a se evita orice eroare de comunicare”.
Shinba, însă, susține că nu i s-a spus că „întreg crabul va fi gătit doar pentru noi” și a presupus că grupului ei îi va reveni doar o parte din crab.
Crabul i-a costat pe turiști 680 de dolari, ceea ce înseamnă că avea o greutate de 3,5 kilograme.
„Erau trei platouri pline cu crab și multe alte feluri de mâncare – nu am putut să terminăm totul”, a spus Shinba. Nota de plată finală pentru grupul lui Shinba s-a ridicat la 1.000 de dolari.
Când a aflat cât are de plătit, Shinba a cerut restaurantului să cheme poliția. După mai multe discuții, grupul lui Shinba a primit o reducere de 78 de dolari, iar unul dintre prietenii ei a trebuit să plătească întreaga sumă cu cardul de credit.
Reprezentantul Paradise Group a spus că managerul restaurantului a ajutat-o pe Shinba să facă plângerea la poliție și i-a oferit reducerea „din bunăvoință”.
Editor : Raul Nețoiu