O femeie a rămas fără pensie, telefon și curent electric, pentru că banca a declarat-o moartă din greșeală

Data publicării:
oameni trec pe strada pe langa o sucursala barclays
O femeie a rămas fără pensie, telefon și curent electric, pentru că banca a declarat-o moartă din greșeală. Foto: Profimedia

O femeie din Marea Britanie a rămas fără pensie timp de 3 luni și i-au fost deconectate linia telefonică și alimentarea cu energie electrică după ce a fost declarată moartă dintr-o eroare bancară, relatează The Guardian.

Marjorie Roper, în vârstă de 91 de ani, a descoperit că plata pensiei și a indemnizațiilor pe care le primea a fost sistată după ce un angajat al băncii Barclays a înregistrat-o ca decedată și i-a închis contul.

Totul a început în noiembrie, când Roper a anunțat banca că soțul ei a murit și a cerut ca numele acestuia să fie eliminat din contul lor comun și înlocuit cu cel al fiicei sale, Mary. În schimb, femeia a fost înregistrată ca decedată, iar contul a fost închis.

Femeia a descoperit greșeala după Crăciun, pe care l-a petrecut cu familia. Când s-a întors acasă, a constatat că linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră întrerupte, iar mai multe scrisori ajunse în cutia poștală solicitau plata facturilor restante.

Roper a mers de două ori la cea mai apropiată sucursală Barclays și, în ambele ocazii, angajații băncii i-au spus că a fost înregistrată ca fiind decedată. Banca a refuzat să discute cazul cu fiica sa.

„Banca a blocat veniturile mamei mele și i-a tăiat singurul mijloc de a lua legătura cu lumea exterioară. În ultima lună a cumpărat mâncare cu cele 250 de lire sterline cash pe care le mai avea și este îngrozită că va rămâne fără bani. Până în prezent, Barclays nu a răspuns la solicitarea noastră să o repună în drepturi și să îi vireze pensia”, a spus Mary Roper.

În cele din urmă, contul lui Marjorie a fost redeschis, iar plățile au fost efectuate, după ce reprezentanții The Guardian au intervenit în acest caz. Linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră deja restabilite, după ce Roper a sunat furnizorii pentru a le explica situația.

„Ne cerem scuze pentru suferința și neplăcerile provocate clientei noastre. Putem confirma că plățile au fost restabilite, iar contul bancar a fost modificat”, a spus un purtător de cuvânt al băncii.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Călin Georgescu spune că nu a dorit să devină preşedinte. Care era planul lui, de fapt: „România, o...
Digi FM
Cu ce probleme s-a confruntat Cristina Bâtlan. Fiul ei a fost operat de zece ori: „E o chestie foarte rară...
Pro FM
Sam Asghari, fostul soț al lui Britney Spears, recunoaște că relația cu vedeta i-a dat un impuls în carieră...
Film Now
Nicole Kidman, schimbare majoră în carieră după ce a fost acuzată că apare în mai toate filmele și serialele
Adevarul
Trump amenință Rusia cu consecințe „devastatoare” dacă nu acceptă acordul de încetare a focului cu Ucraina
Newsweek
Guvernul crește, mâine, pensiile pentru 2.800.000 de pensionari. Cine ia banii și când DOCUMENT
Digi FM
Ianis Hagi, marele absent la decorarea lui Gică Hagi de la Cotroceni. Motivul pentru care nu a participat la...
Digi World
Gustarea care-ți poate proteja ochii, superaliment și pentru inimă și creier. Consumată zilnic în cantități...
Digi Animal World
Momentul când un delfin de peste 400 de kilograme sare în barca unor pescari. Imaginile sunt virale
Film Now
Keanu Reeves, detaliile care îi arată latura „umană”. Ce a făcut timp de zece ani și nu a știut nimeni: „Mi-a...
UTV
Otniela Sandu, prima reacție după ce Sebastian Dobrincu s-a împăcat cu Ioana Ignat. „Faptele arată mai mult...