O femeie a rămas fără pensie, telefon și curent electric, pentru că banca a declarat-o moartă din greșeală

Data publicării:
oameni trec pe strada pe langa o sucursala barclays
O femeie a rămas fără pensie, telefon și curent electric, pentru că banca a declarat-o moartă din greșeală. Foto: Profimedia

O femeie din Marea Britanie a rămas fără pensie timp de 3 luni și i-au fost deconectate linia telefonică și alimentarea cu energie electrică după ce a fost declarată moartă dintr-o eroare bancară, relatează The Guardian.

Marjorie Roper, în vârstă de 91 de ani, a descoperit că plata pensiei și a indemnizațiilor pe care le primea a fost sistată după ce un angajat al băncii Barclays a înregistrat-o ca decedată și i-a închis contul.

Totul a început în noiembrie, când Roper a anunțat banca că soțul ei a murit și a cerut ca numele acestuia să fie eliminat din contul lor comun și înlocuit cu cel al fiicei sale, Mary. În schimb, femeia a fost înregistrată ca decedată, iar contul a fost închis.

Femeia a descoperit greșeala după Crăciun, pe care l-a petrecut cu familia. Când s-a întors acasă, a constatat că linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră întrerupte, iar mai multe scrisori ajunse în cutia poștală solicitau plata facturilor restante.

Roper a mers de două ori la cea mai apropiată sucursală Barclays și, în ambele ocazii, angajații băncii i-au spus că a fost înregistrată ca fiind decedată. Banca a refuzat să discute cazul cu fiica sa.

„Banca a blocat veniturile mamei mele și i-a tăiat singurul mijloc de a lua legătura cu lumea exterioară. În ultima lună a cumpărat mâncare cu cele 250 de lire sterline cash pe care le mai avea și este îngrozită că va rămâne fără bani. Până în prezent, Barclays nu a răspuns la solicitarea noastră să o repună în drepturi și să îi vireze pensia”, a spus Mary Roper.

În cele din urmă, contul lui Marjorie a fost redeschis, iar plățile au fost efectuate, după ce reprezentanții The Guardian au intervenit în acest caz. Linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră deja restabilite, după ce Roper a sunat furnizorii pentru a le explica situația.

„Ne cerem scuze pentru suferința și neplăcerile provocate clientei noastre. Putem confirma că plățile au fost restabilite, iar contul bancar a fost modificat”, a spus un purtător de cuvânt al băncii.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cuplul Ceaușescu, doi bătrânei la „Ia-mă, nene” și pachetul misterios plasat în portbagajul mașinii luate...
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Îmbrăcată într-o fustă cât o palmă, Ștefania i-a stârnit la comentarii pe fanii ei: "Ce vă dezbrăcați, frate...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
De când va fi fabricată Dacia Spring în Europa: va duce la o scădere masivă a costurilor
Newsweek
Cu ce precizie iau pensia, în 2025, românii care au muncit în Germania? Haos cu pensiile în România
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Cum arată la 44 de ani fiul tatuat al lui Michael Douglas, care-i seamănă leit. De ce a făcut Cameron șapte...
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...