O femeie a rămas fără pensie, telefon și curent electric, pentru că banca a declarat-o moartă din greșeală

Data publicării:
oameni trec pe strada pe langa o sucursala barclays
O femeie a rămas fără pensie, telefon și curent electric, pentru că banca a declarat-o moartă din greșeală. Foto: Profimedia

O femeie din Marea Britanie a rămas fără pensie timp de 3 luni și i-au fost deconectate linia telefonică și alimentarea cu energie electrică după ce a fost declarată moartă dintr-o eroare bancară, relatează The Guardian.

Marjorie Roper, în vârstă de 91 de ani, a descoperit că plata pensiei și a indemnizațiilor pe care le primea a fost sistată după ce un angajat al băncii Barclays a înregistrat-o ca decedată și i-a închis contul.

Totul a început în noiembrie, când Roper a anunțat banca că soțul ei a murit și a cerut ca numele acestuia să fie eliminat din contul lor comun și înlocuit cu cel al fiicei sale, Mary. În schimb, femeia a fost înregistrată ca decedată, iar contul a fost închis.

Femeia a descoperit greșeala după Crăciun, pe care l-a petrecut cu familia. Când s-a întors acasă, a constatat că linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră întrerupte, iar mai multe scrisori ajunse în cutia poștală solicitau plata facturilor restante.

Roper a mers de două ori la cea mai apropiată sucursală Barclays și, în ambele ocazii, angajații băncii i-au spus că a fost înregistrată ca fiind decedată. Banca a refuzat să discute cazul cu fiica sa.

„Banca a blocat veniturile mamei mele și i-a tăiat singurul mijloc de a lua legătura cu lumea exterioară. În ultima lună a cumpărat mâncare cu cele 250 de lire sterline cash pe care le mai avea și este îngrozită că va rămâne fără bani. Până în prezent, Barclays nu a răspuns la solicitarea noastră să o repună în drepturi și să îi vireze pensia”, a spus Mary Roper.

În cele din urmă, contul lui Marjorie a fost redeschis, iar plățile au fost efectuate, după ce reprezentanții The Guardian au intervenit în acest caz. Linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră deja restabilite, după ce Roper a sunat furnizorii pentru a le explica situația.

„Ne cerem scuze pentru suferința și neplăcerile provocate clientei noastre. Putem confirma că plățile au fost restabilite, iar contul bancar a fost modificat”, a spus un purtător de cuvânt al băncii.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
De ce a murit, de fapt, Silviu Prigoană. Medicii au mărturisit cauza decesului afaceristului
Digi FM
Adriana Bahmuțeanu, prima reacție după ce a aflat de moartea lui Silviu Prigoană: “S-a întâmplat la Brașov...
Pro FM
Ana Baniciu are o casă ca din reviste, veche de un secol. A arătat-o în detaliu, iar imaginile dinainte și...
Film Now
Angelina Jolie, despre posibilitatea ca cei șase copii ai ei să aleagă o carieră la Hollywood: „Sunt foarte...
Adevarul
Patru țări europene ar putea fi următoarele pe lista lui Vladimir Putin
Newsweek
Care pensionari au pierdut la pensie sute de lei? Obligați să lucreze 10 ani în plus. Ce măsuri iau?
Digi FM
Dinastia Trump, sezonul 2. Ce roluri ar putea juca rudele lui Donald Trump în noua administrație...
Tortura
Trei irakieni torturați în închisoarea Abu Ghraib de contractori americani au primit despăgubiri de 42 de...
Digi Animal World
„Zâna Albă”, o veveriță cu blana albă extrem de rară. Un fotograf a așteptat ore bune să o surprindă
Film Now
Adevăratul motiv pentru care Ben Affleck pare atât de nefericit mereu. Un apropiat a rupt tăcerea: „Vrea să...
UTV
Ozana Barabancea face primele declaratii despre relatia fiului sau cu Naomi Hedman. „Exista soacra buna pe...