Nou record pentru „Despacito”. A egalat recordul săptămânilor petrecute în fruntea „Billboard Hot 100”

Data publicării:
despacito

Hitul „Despacito” a intrat luni în Panteonul melodiilor de succes, dominând de șaisprezece săptămâni consecutive clasamentul american al celor mai bine vândute melodii, „Billboard Hot 100”, potrivit Nielsen Music, citată de Agerpres.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

„Despacito”, piesa reggaeton a cântărețului din Puerto Rico Luis Fonsi în versiunea remixată cu Justin Bieber, a egalat astfel numărul de săptămâni petrecute de melodia „One sweet day”, interpretată de Mariah Carey și de Boyz II Men, în fruntea aceluiași clasament între 1995 și 1996.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Performanța este remarcabilă pentru un cântec într-o altă limbă decât engleza, în condițiile în care ultima melodie în limba spaniolă care a ajuns în vârful acestui top a fost „Macarena”, în 1996.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Versiunea originală a hitului „Despacito”, cu rapper-ul din Puerto Rico, Daddy Yankee, care apare, de asemenea, în remix-ul cu Bieber, a doborât deja recordul pentru videoclipul cel mai vizionat pe YouTube, fiind vizualizată de peste 3,4 miliarde de ori de la lansarea sa în luna ianuarie.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Pentru săptămânile ce vor urma, „Despacito” ar putea avea probleme în a se menține în fruntea clasamentului, în condițiile în care superstarul pop Taylor Swift a lansat vineri un nou cântec, intitulat „Look What You Made Me Do”, primul single de pe noul său album care va apărea la 10 noiembrie. Melodia a fost ascultată în prima zi de peste opt milioane de ori pe Spotify, cunoscuta platformă de muzică online, pe care Swift a boicotat-o mult timp în semn de protest față de politica sa de remunerare a artiștilor.

 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Ceva ascuns în centrul Pământului ar putea schimba durata zilelor. Descoperirea care pune...
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
De când va fi fabricată Dacia Spring în Europa: va duce la o scădere masivă a costurilor
Newsweek
Ultimele vești de la Casa de Pensii despre indexarea pensiilor în ianuarie: Va veni direct majorată
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Scarlett Johansson nu-și dorește ca fiica sa să afle acest lucru despre ea: „Mi-e atât de rușine”
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...