Galerie Foto Mii de persoane și-au înfruntat teama de COVID și au participat la o petrecere techno în Wuhan, orașul în care a apărut virusul
Data publicării:
Foto: Profimedia Images
O petrecere la care au participat mii de persoane a fost organizată în Wuhan, oraşul unde a apărut noul coronavirus. Evenimentul a stârnit luni vâlvă pe reţelele de socializare, scrie Agerpres.
China, locul de unde a apărut epidemia de COVID-19 la sfârşitul anului trecut, a reuşit să ţină sub control în mare parte virusul, raportând doar câteva zeci de noi cazuri zilnice în ultima perioadă potrivit datelor oficiale.
Metropola Wuhan (centru), izolată de restul lumii timp de 76 de zile în perioada ianuarie-aprilie, a revenit treptat la normalitate după ce a fost primul oraş de pe glob plasat în carantină pentru stoparea transmiterii coronavirusului.
În weekendul care a trecut, Water Park-ul Maya Beach s-a dovedit neîncăpător pentru petrecăreţii în costume de baie care au dansat aproape unii de alţii pe fundalul sonor al muzicii electronice fără să poarte mască de protecţie.
Parcul de distracţii şi-a redeschis porţile în iunie şi limitează afluenţa la 50% din capacitate, potrivit presei locale. Totodată, femeile beneficiază de o reducere de 50% din preţul biletului.
Participanţii numeroşi s-au bălăcit în piscină, plutind în câte un colac portocaliu, singuri sau însoţiţi.
Imaginile difuzate de AFP au suscitat comentarii acerbe pe reţelele de socializare, în contextul în care peste 21 de milioane de persoane pe întreg globul au fost infectate cu COVID-19, iar 766.000 au decedat.
''În felul acesta, putem provoca un al doilea sau un al treilea val epidemic! Este o prostie...'', a scris un internaut pe Twitter.
Deşi mulţi chinezi continuă să-şi limiteze deplasările şi să poarte mască în public, oraşul Wuhan încearcă să-şi relanseze economia grav afectată de epidemie la începutul anului.
Provincia Hubei, a cărei capitală este oraşul Wuhan, şi unde nu au mai existat cazuri noi de contaminare din luna mai, oferă de asemenea acces gratuit în 400 de puncte de atracţie turistice.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.