„Time’s Up”. 21 de milioane de dolari, strânşi în 60 de zile
Data actualizării: Data publicării:
Campania „Time’s Up” a generat donaţii în valoare de 21 de milioane de dolari, în 60 de zile de la lansare, timp în care 1.700 de femei din 60 de domenii au făcut dezvăluiri şi depus plângeri privind abuzuri, hărţuire şi agresiune sexuală, potrivit Deadline citat de News.ro.
Fondul deschis pentru a susţine cheltuielile de consiliere a victimelor, pe cele de judecată şi onorarii, este administrat de National Women’s Law Center.
Unele dintre cele mai cunoscute membre ale mişcării, care au protestat încă de la gala Globurilor de Aur, au anunţat că vor continua cu „un moment” la ceremonia de decernare a Oscarurilor.
Câteva dintre ele s-au întâlnit joi cu jurnaliştii pentru a prezenta activitatea şi evoluţia mişcării din ultimele 60 de zile. Între ele - Tina Tchen, Hilary Rosen, Ava DuVernay, Tessa Thompson, Shonda Rhimes, Katie McGrath, Laura Dern şi avocata Nina Shaw.
„Hărţuirea sexuală este un simptom al unui sistem şi al unei culturi, aşadar poveştile devin foarte importante”, a spus DuVernay.
Misiunea grupului este de a discuta despre problemele structurale ale inegalităţii sistemice la locurile de muncă, temă care include egalitatea salariilor, hărţuirea sexuală, diversitatea şi siguranţa.
Fondul Time’s Up „a explodat”, a spus Tina Tchen, fosta sefă a staff-ului lui Michelle Obama, care conduce acum entitatea. De la lansarea lui, pe 1 ianuarie 2018, au fost primiţi 21 de milioane de dolari din partea a 20.000 de donatori din 50 de state. Sumele donate s-au încadrat între 5 şi 2 milioane de dolari.
Dintre cele 1.700 de femei care au cerut ajutor, fondul a reuşit să ofere susţinere pentru 1.250. Le-au fost găsiţi avocaţi, 500 dintre ei oferindu-şi serviciile pro bono.
În mod surprinzător, a spus Hilary Rosen, un procent mic din donaţii a venit de la oameni din industria de divertisment.
„Vom rămâne concentraţi pe crearea de tactici şi structuri care ne vor ajuta să promovăm un mediu sigur”, a spus McGrath.
Laura Dern a adăugat: „Este important să rămânem împreună şi să vedem cum putem ajuta alte femei din industrie”.
Membrele grupului au respins ideea potrivit căreia este necesară o invitaţie în grupul Time’s Up. Ele spun că nu este unul exclusivist.