Super Bowl: 30 de secunde de publicitate au costat peste 5 milioane de dolari. Shakira și Jennifer Lopez au cântat în pauza meciului

Data publicării:
Pepsi Super Bowl LIV Halftime Show
Foto: Getty Images

În Statele Unite a avut loc cel mai urmărit eveniment sportiv din lume: finala ligii campionatului de fotbal american, cunoscută drept Superbowl. Titlul a fost câştigat de Kansas City, care a învins San Francisco, şi a plecat acasă cu trofeul pentru a doua oară în istoria sa. În pauza meciului disputat la Miami au cântat Jennifer Lopez si Shakira. Şi tot în pauză au rulat cele mai scumpe spoturi publicitare difuzate vreodată.

După meci, președintele Donald Trump a felicitat „marele stat Kansas”, deși trofeul a fost câștigat de echipa din orașul Kansas, statul Missouri.

Super Bowl a fost câștigat de Shakira și Jennifer Lopez, a glumit un ziar american. Cele două, în costume strălucitoare, au oferit showul din pauza meciului. 12 minute cu mult dans și cele mai mari hituri ale celor două staruri pop.

Înaintea spectacolului, Jennifer Lopez a publicat o fotografie ce le înfățișa pe cele două artiste îmbrățișându-se. „Sunt foarte încântată să împart scena cu tine în seara asta Shakira. Hai să-i arătăm lumii ce pot face două fete latine”, a scrie Jennifer Lopez, pe Instagram.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media



Un moment emoționant a fost cel dedicat regretatului baschetbalist Kobe Bryant, a căruit dispariție tragică într-un accident de elicopter a îndurerat întreaga lume a sportului.
Finala campionatului american de fotbal este cel mai urmărit eveniment televizat din Statele Unite. Cu 100 de milioane de oameni în fața ecranului, nu sunt de mirare sumele uriașe investite în publicitate. Iar anul acesta s-a atins un nou record: 5,6 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate.

„Anul acesta, la Super Bowl, vedem spoturi publicitare mai lungi ca niciodată.  Dacă 30 de secunde costă peste 5 milioane, o reclamă de 60 de secunde ajunge să coste aproape 11 milioane de dolari. Este o investiție uriașă dar brandurile au fost dispuse să dubleze suma pentru a-și spune povestea. E ceva ce au făcut multe branduri anul acesta”, spune Diana Pearl, analist.

Nici candidații miliardari la prezidențiale nu au ratat momentul. Donald Trump și Michael Bloomberg au cheltuit câte 10 milioane de dolari pentru câte un spot electoral difuzat în timpul meciului.

Editor web: C.T.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Descoperire neobișnuită pe șantierul unui spital din Iași. Erbiceni, unică în România...
Digi FM
Motivul pentru care Fuego nu s-a căsătorit până la 48 de ani: “Când ajungem în camera noastră, suntem niște...
Pro FM
Cheryl Cole, solista care l-a făcut tată pe Liam Payne, îndurerată la înmormântarea cântărețului. Mesajul din...
Film Now
Reuniune surpriză în Beverly Hills. Cameron Diaz și Demi Moore, împreună la 21 de ani de la premiera...
Adevarul
Americanii care vor să fugă de Trump și-au găsit refugiu în Sardinia. Orașul în care o casă costă 1 euro
Newsweek
Pensie mai mare la mica recalculare cu o condiție. De unde poate fi luat documentul?
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
Zboruri amânate cu până la trei ore pe aeroportul din Iași din cauza ninsorilor
Digi Animal World
Momentul când un câine este atacat de un leopard în curtea casei. Patrupedul a supraviețuit ca prin minune
Film Now
John Krasinski, fermecat de soția lui, Emily Blunt, din momentul în care a întâlnit-o: De când i-am strâns...
UTV
Ethan Slater, iubitul Arianei Grande, a picat spectaculos la premiera filmului Wicked. Momentul viral care a...