Revoltă și indignare după ce o firmă de asigurări de viață a folosit imaginea unui criminal în serie pentru a-și face reclamă
Data publicării:
O firmă de asigurări de viață din Anglia este ținta unor critici foarte dure după ce a inclus în ultima reclamă chipul lui Harold Shipman, un criminal în serie de profesie medic, condamnat pentru 15 crime în 1998, dar suspectat că ar fi ucis până la 250 de persoane între 1975 și 1998.
DeadHappy, o firmă din Leicester, care este cunoscută și pentru alte reclame șocante, a folosit o imagine a criminalului în serie alături de textul „Asigurare de viață: pentru că nu știi niciodată cine ar putea fi medicul tău”, relatează Sky News.
Reclama, care a fost distribuită pe rețelele sociale, a fost caracterizată drept „dezgustătoare”.
Shipman, care a lucrat ca medic generalist timp de zeci de ani, a fost condamnat pentru 15 crime în 1998, dar este suspectat că ar fi ucis până la 250 de persoane între 1975 și 1998.
El s-a spânzurat în închisoare în 2004.
Kathryn Knowles, fondatoarea brokerului de asigurări Cura, a declarat pe Twitter că va raporta reclama „absolut dezgustătoare” Autorității de Conduită Financiară și organismelor de supraveghere a reclamelor.
„Există o firmă care promovează asigurări de viață folosind imaginea unui criminal în serie pentru a-și face cunoscute serviciile. Nu voi numi nici firma și nici criminalul, pentru că nu le voi oferi satisfacția de a apărea în mai multe rezultate de căutare. Vă rugăm să luați la cunoștință că mulți dintre noi, cei din asigurări, apreciem că acest lucru este mai mult decât demn de dispreț”, a spus Knowles.
Ea a mai spus că va depune o plângere oficială la toate organismele în drept.
Andy Knott, fondatorul companiei din mijlocul acestui scandal a declarat: „Ne numim DeadHappy (MortFericit - n.n.) și sloganul nostru este „Asigurarea de viață pentru care merită să mori”, așa că suntem conștienți de natura provocatoare și - pentru unii - foarte șocantă a mărcii noastre. Dar a fi provocator este diferit față de a fi ofensator și, desigur, nu intenționăm să jignim sau să supărăm oamenii. Intenția noastră este aceea de a-i face pe oameni să se gândească. Dacă, totuși, ați fost tulburați de acest anunț, ne cerem cu sinceritate scuze”.