Revoltă și indignare după ce o firmă de asigurări de viață a folosit imaginea unui criminal în serie pentru a-și face reclamă

Data publicării:
Dr.Harold Frederick Shipman, (14th January 1946-13th January 2004) was an English general prctitioner who is beleived to be the most prolific seriel killer in modern history. On 31st January 2000 a jury found Shipman guilty of fifteen patients under his c
Harold Shipman a fost condamnat pentru 15 crime în 1998, dar este suspectat că ar fi ucis până la 250 de persoane între 1975 și 1998 FOTO: Profimedia Images

O firmă de asigurări de viață din Anglia este ținta unor critici foarte dure după ce a inclus în ultima reclamă chipul lui Harold Shipman, un criminal în serie de profesie medic, condamnat pentru 15 crime în 1998, dar suspectat că ar fi ucis până la 250 de persoane între 1975 și 1998.

DeadHappy, o firmă din Leicester, care este cunoscută și pentru alte reclame șocante, a folosit o imagine a criminalului în serie alături de textul „Asigurare de viață: pentru că nu știi niciodată cine ar putea fi medicul tău”, relatează Sky News.

reclamă
o firmă de asigurări de viață a folosit imaginea unui criminal în serie pentru a-și face reclamă FOTO: Sky News

Reclama, care a fost distribuită pe rețelele sociale, a fost caracterizată drept „dezgustătoare”.

Shipman, care a lucrat ca medic generalist timp de zeci de ani, a fost condamnat pentru 15 crime în 1998, dar este suspectat că ar fi ucis până la 250 de persoane între 1975 și 1998.

El s-a spânzurat în închisoare în 2004.

Kathryn Knowles, fondatoarea brokerului de asigurări Cura, a declarat pe Twitter că va raporta reclama „absolut dezgustătoare” Autorității de Conduită Financiară și organismelor de supraveghere a reclamelor.

„Există o firmă care promovează asigurări de viață folosind imaginea unui criminal în serie pentru a-și face cunoscute serviciile. Nu voi numi nici firma și nici criminalul, pentru că nu le voi oferi satisfacția de a apărea în mai multe rezultate de căutare. Vă rugăm să luați la cunoștință că mulți dintre noi, cei din asigurări, apreciem că acest lucru este mai mult decât demn de dispreț”, a spus Knowles.

Ea a mai spus că va depune o plângere oficială la toate organismele în drept.

Andy Knott, fondatorul companiei din mijlocul acestui scandal a declarat: „Ne numim DeadHappy (MortFericit - n.n.) și sloganul nostru este „Asigurarea de viață pentru care merită să mori”, așa că suntem conștienți de natura provocatoare și - pentru unii - foarte șocantă a mărcii noastre. Dar a fi provocator este diferit față de a fi ofensator și, desigur, nu intenționăm să jignim sau să supărăm oamenii. Intenția noastră este aceea de a-i face pe oameni să se gândească. Dacă, totuși, ați fost tulburați de acest anunț, ne cerem cu sinceritate scuze”.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
S-a născut în închisoare, iar acum doctorii i-au mai dat o lună de trăit. Băiatul suferă de...
Digi FM
Mircea Bravo, adevărul despre câți bani câștigă din Youtube și Facebook
Pro FM
Managerul lui John Legend rupe tăcerea. Experiența „terifiantă” pe care a avut-o la una dintre petrecerile...
Film Now
Semnele timpurii de demență date de Bruce Willis nu au fost luate în seamă: "Nici într-un milion de ani nu...
Adevarul
Scapă de colesterol cu patru alimente și secretul celor 150 de minute
Newsweek
Cine a luat 60 lei în plus la pensie și în octombrie? De ce alți 2000000 pensionari nu au luat nimic
Digi FM
Reacția cântăreței Irina Rimes după ce mai mulți influenceri au luat bani ca să-l promoveze pe rivalul Maiei...
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
“Acum ar fi scandalos”. Ce i-a cerut managerul lui Reese Witherspoon să facă pentru a primi rolul din “Blonda...
UTV
Bradley Cooper si Irina Shayk au sarbatorit Halloweenul alaturi de fiica lor in varsta de 7 ani