Sindicatul piloților respinge însă vehement planul Lufthansa de a-și plăti piloții de la subsidiara low-cost Eurowings cu salarii mai mici decât cele de la operatorul de linie. Chiar şi aşa, potrivit sindicaliștilor, planul propus de ei ar fi generat economii de 500 de milioane de euro. Lufthansa neagă însă că ar fi refuzat acest plan și spune că măsurile sunt încă în discuţie, dar tonul conducerii este tot mai acid.
Directorul a declarat că, în cazul în care grevele sunt preţul pe care Lufthansa trebuie să îl plătească pentru a fi pregătită de viitor, atunci îl va plăti. Operatorul aerian pierde clienţi în favoarea companiilor low-cost în Europa şi în favoarea companiilor precum Turkish Airlines şi Emirates pe cursele lungi.
Anul trecut, profitul net al grupului s-a prăbuşit cu peste 80 de procente. Iar o mână de ajutor au dat-o tocmai grevele. La Lufthansa au fost anul trecut nu mai puţin de 12 greve, care împreună au costat compania 300 de milioane de euro.