Actori celebri, vedete din lumea sportului şi multă creativitate. A fost reţeta pe care agenţiile de publicitate au mizat şi în acest an pentru spoturile TV care vor fi difuzate în premieră în timpul Super Bowl-ului. Dacă anul trecut Clint Eastwood a încercat să îi convingă pe americani să cumpere maşini Chrysler, anul acesta, Morpheus, unul din pesonajele filmului Matrix, va încerca să îi convingă pe americani să îşi cumpere maşini Kia.
„Luaţi cheia albastră şi vă veţi întoarce la luxul pe care îl cunoaşteţi. Luaţi cheia roşie şi nu veţi mai privi niciodată luxul la fel”, înseamnă el.
Şi băuturile răcoritoare vor avea propria lor bătălie în timpul transmisiei în direct de duminică noapte.
Un jucător de fotbal european, David Beckham, va juca într-o reclamă difuzată în timpul finalei de fotbal american. Fostul internaţional englez a filmat un al doilea clip publicitar pentru un cunoscut designer vestimentar.
Recordul de audienţă al unui program TV transmis în Statele Unite a fost stabilit de Super Bowl-ul de acum doi ani, urmărit de 111 milioane de telespectatori.