SUN VALLEY, ID - JULY 7: Dara Khosrowshahi, chief executive officer of Expedia, Inc., attends the annual Allen & Company Sun Valley Conference, July 7, 2016 in Sun Valley, Idaho. Every July, some of the world's most wealthy and powerful businesspeople from the media, finance, technology and political spheres converge at the Sun Valley Resort for the exclusive weeklong conference. (Photo by Drew Angerer/Getty Images)
Directorul general al Uber a prezentat, luni, scuze londonezilor pentru greşelile companiei, menţinându- şi intenţia de a contesta în instaţă decizia de revocare a licenţei, se arată într-o scrisoare deschisă, potrivit news.ro.
Dara Khosrowshahi/ FOTO: Gulliver / Getty Images
„Îmi cer scuze pentru greşelile pe care le-am făcut”, a scris Dara Khosrowshahi în scrisoarea deschisă pentru londonezi. „Vom contesta în apel această decizie, în numele milioanelor de londonezi, dar o vom face ştiind că trebuie să ne schimbăm noi înşine”, a adăugat el.
Autorităţile londoneze au decis, vineri, să revoce licenţa de funcţionare a companiei VTC Uber, ceea ce ridică un obstacol major în calea activităţilor societăţii în Regatul Unit.
Regia pentru transportul în comun din Londra, TfL, a decis să nu reînnoiască autorizaţia cerută de Uber de cinci ani. Lovitura este una grea pentru companie, în condiţiile în care Londra este principala sa piaţă din Marea Britanie, cu aproximativ 40.000 de şoferi şi 3,5 milioane de pasageri anul acesta.
De asemenea, societatea a obţinut un profit de două milioane de euro în 2015, potrivit celor mai recente date publicităţii.
Decizia va intra în vigoare pe 30 septembrie, dată la care expiră licenţa temporară pe care TfL a acordat-o Uber în mai. Însă compania a anunţat că va face apel.
Potrivit Sunday Times, Uber intenţionează să facă unele concesii legate de siguranţa pasagerilor şi de condiţiile pentru cei 40.000 de şoferi vizaţi de decizia autorităţilor londoneze, cum ar fi limitarea numărului de ore de muncă şi concedii cu plată.
Surse apropiate de Regia londoneză pentru transportul în comun au declarat pentru Sunday Times că intenţiile companiei sunt încurajatoare şi că nu este exclusă posibilitateea unor discuţii.
Peste 500.000 de persoane au semnat, sâmbătă, o petiţie iniţiată de Uber împotriva revocării licenţei la Londra.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.