Designerii nu au experienţă în domeniul fabricării de autoturisme, însă au folosit schiţe ale modelului găsite pe internet. Într-un garaj, au folosit pentru caroserie plastic, oţel-carbon şi sticlă acrilică, dar şi părţi de la alte maşini.
Astfel, modelul de Lamborghini kârgâz este construit pe platforma modificată a unui model de Volvo din 1982 şi are roţile unui BMW X5. Chiar şi aşa, automobilul are dimensiunile modelului original.
Reuşita proiectului pare să îi uimească şi pe designeri. Totul a pornit ca un experiment. Succesul i-a încurajat însă să meargă mai departe, pentru că maşina pe care o admiraţi are o valoare mai mult estetică, fără a avea neapărat o utilizare practică. Lamborghini făcut în Kârgâzstan nu a rulat nici măcar un metru pe şosea.
„Vrem să creăm un model propriu kârgâz, căruia să îi dăm şi o imagine specifică, pentru ca, cine ştie, în viitor să producem şi maşini în ţara noastră”, a declarat Meder Koilubaev, designer.
Este o dorinţă ambiţioasă pentru această ţară. Kârgâzstanul, fostă republică sovietică, este o ţară săracă, fără o producţie proprie de autoturisme.
Toate maşinile sunt importate şi, chiar dacă unii dintre kârgâzi au autoturisme de producţie occidentală, majoritatea maşinilor de pe străzi este de provenienţă sovietică, modele mai vechi de 20 de ani. Iar ele sunt mai curând în capitală, pentru că, în zonele rurale montane, oamenii încă folosesc ca mijloc de locomoţie caii.