Inventatorul casetei audio a murit la 94 de ani

Te-ar putea interesa și:
Lou Ottens, inginerul olandez care a inventat caseta audio, a murit la vârsta de 94 de ani, informează BBC.
Aproximativ 100 de miliarde de casete audio s-au vândut la nivel mondial de la introducerea lor pe piață, în anii '60.
Invenția lui Ottens a schimbat felul în care oamenii ascultau muzica. În ultimii ani au existat tentative de a readuce la viața casetele audio, iar mai multe formații cunoscute și-au lansat albumele și pe casete.
Inginerul a murit în orașul său natal, Duizel, potrivit unui anunț făcut marți de familia sa.
Lou Ottens a devenit șeful departamentului de dezvoltare al companiei Philips în 1960, iar el și echipa sa au creat ulterior caseta audio.
În 1963, invenția a fost prezentată la un târg de electronice din Berlin și a devenit rapid un succes mondial.
Ottens a încheiat o înțelegere cu Philips și Sony în urma căreia modelul său a fost patentat drept caseta audio, după ce mai multe companii japoneze au reprodus modelul în diverse mărimi.
Când caseta audio a împlinit 50 de ani, Ottens a declarat pentru revista Time că invenția sa a fost o "senzație" încă din prima zi.
Lou Ottens a fost implicat și în dezvoltarea compact-discului, iar peste 200 de miliarde de unități au fost vândute până în prezent la nivel mondial.
Inginerul olandez s-a pensionat în 1986. Întrebat despre cariera lui, Lou Ottens a spus că cel mai mare regret al său a fost că Sony, nu Philips, a creat faimosul dispozitiv mobil pentru casete audio, "Walkman"-ul.
Editor : V.M.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.