FOTO. McDonald's a deschis un restaurant care seamănă cu un magazin Apple
Data actualizării: Data publicării:
McDonald's a inaugurat joi un restaurant nou în Chicago, din sticlă, care seamănă mai mult cu un magazin Apple decât cu un fast-food, relatează Business Insider.
„Suntem mândri să deschidem acest restaurant pilot, care simbolizează modul în care construim un McDonald's mai bun pentru clienţii şi comunităţile în care locuiesc aceştia”, a afirmat preşedintele şi directorul general al companiei, Steve Easterbrook, într-un comunicat.
Chiar dacă structura este diferită, arcadele aurii sunt încă prezente la restaurantul cu o suprafaţă de 1765 de metri pătraţi, care va fi deschis non-stop.
Restaurantul include chioşcuri pentru servire proprie, servire la masă, comandă şi plată prin telefoanele mobile şi servicii de livrare care devin tot mai folosite la restaurantele McDonald's din Statele Unite.
Serviciul la masă şi opţiunile de comandă digitală fac parte din strategia de reformare a companiei numită „Experienţa viitorului”.
În prezent, aproximativ 5.000 de restaurante McDonald's oferă noile servicii, iar compania intenţionează să transforme aproape toate restaurantele până în 2020.
Noul restaurant scoate în evidenţă şi un alt efort al McDonald's pentru îmbunătăţirea imaginii companiei, sustenabilitarea, având 70 de arbori la parter, precum şi panouri solare.
Chiar dacă nu toate restaurantele McDonald's vor avea acceeaşi clasă şi sticlă, combinaţia tehnologiei, a serviciului la masă şi a accentului pe sustenabilitate oferă un model a ceea ce vrea să realizeze reţeaua de fast-food-uri la nivelul întregii Americi.