Doi pescari au plutit în derivă 3 săptămâni, fără apă, hrană sau combustibil. Cum au fost salvați
Data publicării:
Foto: Jared Eberle/Facebook
Salvare miraculoasă pentru doi marinari care au plutit în derivă aproape 3 săptămâni. Barca celor doi se afla în largul mării, rămăsese fără combustibil, iar marinarii nu mai aveau rezerve de apă potabilă și mâncau peștele pe care reușeau să îl prindă, scrie CNN.
Foto: Jared Eberle/Facebook
Cei doi au fost salvați vineri, când nava de croazieră „Împărăteasa mărilor” a companiei Royal Caribbean, i-a descoperit pe cei doi pe mare, la jumătatea distanței dintre insulele Grand Cayman și Jamaica.
Nava de croazieră se abătuse de la traseul său obișnuit, din cauza vremii, așa că salvarea celor doi a fost un adevărat noroc.
Nava a văzut luminile de semnalizare ale bărcii celor doi și a redus viteza pentru a se apropia de ei. Marinarii au fost aduși la bord, unde li s-au oferit apă proaspătă și îngrijiri medicale.
Cei doi, pescari de meserie, plecaseră din Costa Rica, cu o barcă mică. Pe timpul nopții, când cei doi dormeau, barca a fost purtată în larg, din cauza vremii nefavorabile. Oamenii au încercat să se întoarcă înapoi la țărm, dar au rămas fără combustibil și au început să plutească în derivă.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Pescarii aveau apă și mâncare la bord doar pentru șapte zile. Unul dintre cei doi era atât de slăbit după ce a fost salvat încât nu putea să meargă, așa că a fost cărat pe brațe de echipajul navei de croazieră.
Cei doi pescari au primit din partea echipajului navei câte 300 de dolari pentru a-și cumpăra mâncare și haine, după ce vor ieși din spital.
„Dacă nu am fi schimbat itinerariul din cauza vremii nu ne-am fi aflat niciodată la locul potrivit pentru a-i salva. Uneori, ai nevoie doar de puțin noroc pentru un miracol”, a declarat James Van Fleet, meteorologul-șef al Royal Caribbean.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.