DIGIMATINAL | Range Rover Evoque decapotabil

Te-ar putea interesa și:
Dezvăluirea lui Range Rover Evoque decapotabil are loc la trei ani de când a fost arătat primul concept, la târgul auto de la Geneva din 2012. Între maşina de salon şi cea de serie, diferenţele sunt minore şi doar la nivelul detaliilor. Designul general, foarte apreciat la acea vreme de critici şi de presa de specialitate, a rămas neschimbat.
"Vehiculele noastre sunt atât de populare deoarece îmbinăm capabilităţile multiple cu dezirabilitatea absolută ce provine din design.", a declarat Gerry McGovern, director de design Land Rover
Practic, Range Rover a tăiat acoperişul unui Evoque cu două uşi şi a adăugat un acoperiş textil, care se poate deschide şi închide electric în 21 de secunde, chiar şi în mers. Propulsia este asigurată de două motoare de doi litri şi patru cilindri: un diesel de 178 de cai-putere şi unul pe benzină de 237 de cai-putere. Evoque decapotabil va fi disponibil doar cu tracţiune integrală.
"Este un vehicul extrem de capabil pe timp de iarnă, dar este foarte plăcut de utilizat şi pe perioada verii.", susţine Gerry McGovern, director de design Land Rover
Vânzările urmează să înceapă anul viitor. Preţurile nu vor fi mai mici de 47 de mii de lire. Evoque este cel mai bine vândut Range Rover, cu o producţie anuală de 130 de mii de unităţi. Compania britanică crede că varianta decapotabilă va creşte vânzările cu 10 la sută.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.