Proprietarul unei pizzerii din SUA a descoperit că o aplicație de livrare la domiciliu vindea mâncarea făcută la restaurantul său mai ieftin decât el, dar îi plătea prețul integral pentru comenzi, relatează BBC.
O pizza pentru care el încasa 24 de dolari (aproximativ 22 euro) era vândută cu cu 16 dolari (14,5 euro) pe aplicația DoorDash, dar el încasa 24 de dolari pentru fiecare pizza comandată.
Bărbatul, al cărui nume nu a fost dezvăluit, nu ceruse ca restaurantul său să fie pus pe aplicație. A aflat apoi că adăugarea sa pe DoorDash făcea parte dintr-un proces de evaluare a cererii clienților.
Situația a fost dezvăluită de un prieten al proprietarului pizzeriei, Ranjan Roy, pe blogul său.
Roy spune că prietenul lui a aflat că e pe DoorDash în martie 2019, când a început să primească plângeri cu privire la livrări, chiar dacă restaurantul său nu făcea livrări. Atunci a descoperit că fusese adăugat pe DoorDash - și a văzut că aplicația percepea un preț mai mic pentru unul din produsele lui premium.
Așa că a comandat 10 pizza, a plătit 160 de dolari pentru ele și le-a livrat la casa unui prieten. Restaurantul a fost apoi plătit cu 240 de dolari pentru comanda de pe DoorDash.
Băbatul a mai făcut o comandă, tot pentru adresa prietenului său, și de data aceasta a pus în cutii doar blatul, fără niciun topping, maximizând astfel câștigul.
„Eram curios dacă cei de la Doordash se vor prinde, dar nu au reacționat”, a scris Roy.
„Am aflat ulterior că acesta a fost rezultatul unei testări a cererie către DoorDash. Au o perioadă de testare în care nu percep nicio taxă nimănui, astfel încât apoi să poată merge la un restaurant cu date de comenzi pozitive, pentru ca restaurantul să vrea să se înscrie pe platformă”, a explicat el.