Compania Ryanair, acuzată de o scriitoare că i-a rătăcit laptopul în România și că refuză să i-l returneze

Data publicării:
avion crop getty

Foto: Gulliver/ Getty Images 

Susan Connolly a călătorit de la Dublin la Londra pe 25 aprilie cu compania Ryanair. În timpul zborului și-a pus laptopul în compartimentul pentru bagaje și când a coborât a uitat de el. A realizat că nu îl mai are de îndată ce a ajuns în autobuzul care urma să o ducă pe aeroport. Odată ajunsă acolo, tânăra a mers la biroul Ryanair și a explicat situația. I s-a spus că avionul a fost deja verificat, nu mai poate fi verficat din nou, și că nu a fost găsit niciun laptop.

La scurt timp, tânăra a primit un mail din România în care era anunțată că laptopul ei a ajuns în București, deoarece după ce a aterizat la Londra, avionul a plecat în România.

„Cei de la aeroportul din București mi-au spus că îmi pot trimite laptopul înapoi la aeroportul din Stansted prin intermediul Ryanair, doar că trebuie să dau o declarație în care îmi asum faptul că laptopul ar putea avea daune”, a spus tânăra.

Când a sunat iar la București, i s-a transmis că Ryanair refuză să le dea voie să pună laptopul pe avion și nici să i-l trimită. Singura opțiune este ca ea să zboare în București sau să trimită un prieteni să îl ia.

Dacă Susan vrea laptopul înapoi, potrivit site-ului Ryanair, un zbor tur-retur între Stansted și București, o va costa 269 de lire și are o escală de 10 ore.

Tânăra a atras atenția companiei pe Twitter referitor la situația cu care se confruntă, dar nu a primit niciun răspuns.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Compania a precizat pentru breakingnews.ie că nu își asumă responsabilitatea pentru bagajele pierdute de clienții de companiei, deoarece este treaba lor să aibă grijă de bagajele lor.

„Departamentul de obiecte pierdute al aeroportului în cauză oferă asistență pentru găsirea bagajului de mână. Serviciul nostru pentru clienți nu a înregistrat nicio corespondență cu persoana în cauză și situația a fost rezolvată”, a subliniat Ryanair.

Susan Connolly spune că a călătorit de mai multe ori cu Ryanair și a fost mulțumită de serviciile lor și că aceasta este prima dată când s-a confruntat cu birocrația companiei.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
„Sunteți mulțumit, tovarășe Ceaușescu?”: Gorbaciov și ultima confruntare în...
Digi FM
A divorțat după 17 ani de căsnicie, iar acum are o nouă iubită. Andrei Aradits: „Nu, nu mi-e teamă să sufăr...
Pro FM
Katy Perry, talie tot mai subțire după ce ar fi recurs la dieta logodnicului Orlando Bloom. Artista a negat...
Film Now
A renunțat la actorie în urmă cu 12 ani. Cum arată astăzi David Caruso, starul din „CSI: Miami”
Adevarul
Jurnalista din România, dezamăgită de Țara lui Moș Crăciun. „Laponia e prima țeapă pe care o iau de pe...
Newsweek
Călin Georgescu anunță ce face cu pensiile dacă ajunge președinte. Pensionarii trebuie să se teamă
Digi FM
Ion Țiriac și Dan Șucu, posibili investitori la un club italian de fotbal din Serie A
Digi World
O iluzie optică a făcut vâlvă pe rețelele sociale. Poți să ”vezi” cele trei creaturi din imagine în 15...
Digi Animal World
Cum arată un câine care a dispărut timp de 4 luni și a trăit în sălbăticie. Stăpânii abia l-au recunoscut...
Film Now
Daniel Craig, care a jucat în cinci filme James Bond și are o avere ce depășește 125 milioane de dolari: „Tot...
UTV
Mariah Carey ii semneaza sanul Rihannei, intr-un moment inedit, la ultimul concert de Craciun al artistei