Compania Ryanair, acuzată de o scriitoare că i-a rătăcit laptopul în România și că refuză să i-l returneze

Data publicării:
avion crop getty

Foto: Gulliver/ Getty Images 

Susan Connolly a călătorit de la Dublin la Londra pe 25 aprilie cu compania Ryanair. În timpul zborului și-a pus laptopul în compartimentul pentru bagaje și când a coborât a uitat de el. A realizat că nu îl mai are de îndată ce a ajuns în autobuzul care urma să o ducă pe aeroport. Odată ajunsă acolo, tânăra a mers la biroul Ryanair și a explicat situația. I s-a spus că avionul a fost deja verificat, nu mai poate fi verficat din nou, și că nu a fost găsit niciun laptop.

La scurt timp, tânăra a primit un mail din România în care era anunțată că laptopul ei a ajuns în București, deoarece după ce a aterizat la Londra, avionul a plecat în România.

„Cei de la aeroportul din București mi-au spus că îmi pot trimite laptopul înapoi la aeroportul din Stansted prin intermediul Ryanair, doar că trebuie să dau o declarație în care îmi asum faptul că laptopul ar putea avea daune”, a spus tânăra.

Când a sunat iar la București, i s-a transmis că Ryanair refuză să le dea voie să pună laptopul pe avion și nici să i-l trimită. Singura opțiune este ca ea să zboare în București sau să trimită un prieteni să îl ia.

Dacă Susan vrea laptopul înapoi, potrivit site-ului Ryanair, un zbor tur-retur între Stansted și București, o va costa 269 de lire și are o escală de 10 ore.

Tânăra a atras atenția companiei pe Twitter referitor la situația cu care se confruntă, dar nu a primit niciun răspuns.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Compania a precizat pentru breakingnews.ie că nu își asumă responsabilitatea pentru bagajele pierdute de clienții de companiei, deoarece este treaba lor să aibă grijă de bagajele lor.

„Departamentul de obiecte pierdute al aeroportului în cauză oferă asistență pentru găsirea bagajului de mână. Serviciul nostru pentru clienți nu a înregistrat nicio corespondență cu persoana în cauză și situația a fost rezolvată”, a subliniat Ryanair.

Susan Connolly spune că a călătorit de mai multe ori cu Ryanair și a fost mulțumită de serviciile lor și că aceasta este prima dată când s-a confruntat cu birocrația companiei.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Ce consumi când mănânci pufuleți. Nimeni nu s-ar fi gândit la asta! Dragoș Pătraru: ”Ei conțin, de fapt...
Digi FM
Văduva lui Silviu Prigoană, primele declarații legate de copiii Adrianei Bahmuțeanu: Sunt foarte afectați. Nu...
Pro FM
Jennifer Lopez, doar într-un body decoltat și strălucitor, din nou pe scenă după divorțul de Ben Affleck. În...
Film Now
Connie Nielsen, solară la 59 de ani. Impresionantă la premiera "Gladiator II", la 24 de ani de când a jucat...
Adevarul
Putea fi salvat adolescentul care a murit așteptând o ambulanța? Chirurg pediatru: „Nu mai e de competența...
Newsweek
Ministrul Muncii anunță creștere de pensie spectaculoasă pentru unii pensionari. La ce să fie atenți
Digi FM
Ce face acum Adrian Țuțu, primul câștigător "Românii au talent", la 13 ani de când lua premiul de 120.000 de...
New Project
Orașul de mâine. Centrele urbane multifuncționale - un pas spre pierderea a cât mai puțin timp în trafic
Digi Animal World
Un pui de panda roşu a murit din cauza stresului provocat de focuri de artificii
Film Now
Jason Statham, poze rare cu frumoasa lui logodnică și cu cei doi copii. Vacanță de vis pe iaht, amintiri de...
UTV
Anca Dinicu a devenit mamica! Actrita a dezvaluit numele bebelusului