China | Cât au cheltuit chinezii în 13 ore de Black Friday
Data actualizării: Data publicării:
Vânzări-record la Black Friday-ul chinezesc, Ziua Burlacilor, cum mai este numită. În doar 13 ore, au fost făcute vânzări în valoare de 18 miliarde de dolari. Asta în condiţiile în care, anul trecut, în 24 de ore vânzările nu au atins 18 miliarde de dolari.
Tranzacţiile au fost realizate doar în magazinele online care ţin de grupul Alibaba, care au oferit reduceri mari în această zi.
Gigantul chinez, cel mai mare retailer din lume, a lansat campania acum şapte ani, inspirat de la alte evenimente asemănătoare din Statele Unite, precum Black Friday şi Cyber Monday, dar le-a întrecut deja în amploare şi creşte în fiecare an.
Ziua Burlacilor este numită aşa deoarece data de astăzi, 11 noiembrie, se scrie cu patru cifre de unu.
Chinezii sărbătoresc astăzi mândria de a fi burlaci, inclusiv prin cumpărarea de cadouri scumpe.