Un cuplu din Marea Britanie a plătit 10.000 de lire sterline pentru cazarea pe două săptămâni, în Ibiza, dar, în prima zi de vacanță, cei doi soți au avut parte de o surpriză extrem de neplăcută.
Mai exact, Ian și Denise Feltham, din Chiswick, vestul Londrei, au constat că apartamentul de lux, cu jacuzzi, baie turcească și lift interior, din complexul Las Boas, pe care l-au rezervat prin Airbnb, nu exista fizic, relatează The Times.
Pe site, apartamentul VIP avea 37 de review-uri și un rating de cinci stele, așa că cei doi britanici nu au stat prea mult pe gânduri și au plătit suma uriașă, mai ales că era una din puținele „proprietăți” care accepta animale de companie.
Când au ajuns la complexul în cauză, împreună cu cei doi câini ai lor, angajatul de la recepție le-a spus: „Nu avem niciun apartament VIP în complexul Las Boas”.
Cei doi soți au fost nevoiți să caute un alt loc de cazare și au găsit un apartament la 40 de kilometri distanță, pentru care au plătit câte 200 de lire sterline pe noapte.
Soții Feltham spun că au avut ceva suspiciuni legate de apartament înainte de plecare, pentru că nu au primit detalii despre check-in. Ian, 75 de ani, a sunat să le ceară la numărul de contact de pe site și a constatat că avea prefix de Thailanda. Evident, nu i-a răspuns nimeni, dar soții nu și-au pierdut speranța.
Cei doi soți i-au contactat pe managerii Airbnb, iar aceștia le-au transmis că vor căuta o modalitate prin care să le restituie suma de 10.000 de lire. De asemenea, reprezentații site-ului de rezervări i-au asigurat pe cei doi soți că vor colabora pentru identificarea persoanelor care au comis frauda.