A murit bateristul legendarei formaţii Pantera

Bateristul Vinnie Paul, membru fondator al celebrei formaţii de thrash şi groove metal Pantera, alături de fratele său, chitaristul Dimebag Darrell, a murit vineri, la vârsta de 54 de ani, conform publicaţiei Billboard.
În ultima parte a vieţii sale, Vinnie a fost toboşarul formaţiei Hellyeah. Reprezentanţii trupei au confirmat decesul, dar nu au oferit şi alte detalii.
"Vincent Paul Abbott aka Vinnie Paul a murit. Paul este cunoscut pentru activitatea sa ca baterist în trupele Pantera şi Hellyeah. Deocamdată nu sunt disponibile şi alte detalii. Familia sa solicită să-i fie respectată intimitatea în această perioadă grea", conform unui mesaj postat pe pagina de Facebook a formaţiei Pantera, citat de Agerpres.
Alături de fratele său, Dimebag Darrell, Paul (pe numele său complet Vincent Paul Abbott) a pus bazele formaţiei Pantera în 1981. Trupa a dobândit recunoaştere internaţională odată cu venirea celui de-al doilea solist vocal, Phil Anselmo. Trupa Pantera a fost nominalizată de patru ori la premiile Grammy şi a avut 9 albume în topul Billboard 200, printre care şi LP-ul din 1994, "Far Beyond Driven", care a debutat direct pe locul întâi.
După ce formaţia Pantera şi-a încetat activitatea, fraţii Abbott au format trupa Damageplan, în 2003. Formaţia se afla pe scenă la 8 decembrie 2004, în Columbus Ohio, când chitaristul Dimebag Darrell a fost împuşcat mortal de un spectator.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Începând din 2006, Vinnie Paul a fost bateristul formaţiei Hellyeah, un supergrup heavy metal din care mai fac parte vocalistul formaţiei Mudvayne, Chad Gray şi chitaristul Tom Maxwell de la formaţia Nothingface.Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.