6 tineri celebri pe Instagram au murit după ce avionul în care se aflau s-a prăbușit
Data actualizării: Data publicării:
FOTO; Instagram Coogan / Pedroza
Șase tineri și-au pierdut viața după ce avionul privat în care se aflau s-a prăbușit în Arizona, luni seară.
FOTO; Instagram Coogan / Pedroza
Cinci bărbați și o femeie, cu vârste cuprinse între 22 și 28 de ani, se îndreptau spre Las Vegas într-un avion privat, când aeronava lor s-au prăbușit pe un teren de golf din Arizona, la doar 15 minute de la decolare, scrie People.
Autoritățile investighează acum circumstanțele în care s-a produs accidentul.
Potrivit presei americane, pilotul nu a raportat că ar fi probleme la bord, în timpul ultimei discuții cu turnul de control.
„Aveți vreo dificultate”, îl întreabă un controlor de trafic aerian pe pilotul de 28 de ani. „Suntem bine, e doar o lecție”, a răspuns Pedroza, pilotul, cu puțin timp înainte ca avionul să se prăbușească.
Momentan nu se cunoaște cauza ce a dus la accident.
Un prieten comun de-al tinerilor a publicat pe Facebook câteva videoclipuri cu ei în avion chiar din seara fatidică.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Coogan, tânăra în vârstă de 23 de ani care a murit, lucra ca fotomodel și era celebră pe rețeaua de socializare Instagram, unde avea 28.000 de urmăritori.
„Îi plăcea aventura și comunicam foarte ușor cu ea. Se înțelegea bine cu toți elevii”, a declarat directorul liceului unde tânăra a învățat.
Cel ce pilota avionul, Pedroza, lucra ca host într-un club de noapte pentru homosexuali.
„Îmi pare rău că nu mai este cu noi. Iubeam modul în care a ales să-și trăiască viața la maxim.Voia să vadă lumea și să călătorească. O să ne fie dor de el. Nu judeca pe nimeni și lupta pentru egalitatea drepturilor oamenilor”, spune un prieten de-al tânărului.
Pedroza avea 12.000 de urmăritori pe Instagram, unde publica fotografii și videoclipuri din excursiile pe care le făcea.
Patel, un alt tânăr dintre cei șase care și-au pierdut viața în accidentul aviatic, își înființase propria companie de haine și avea la rândul lui peste 44.000 de urmăritori pe Instagram.
Autoritățile investighează acum dacă avionul era echipat corespunzător pentru a transporta șase oameni.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.