CEO-ul companiei aeriene Lufthansa a lucrat ca însoțitor de bord pe un zbor dus-întors între Germania și Orientul Mijlociu, deservind pasagerii de la bordul avionului, relatează Business Insider.
Jens Ritter a scris despre experiența sa într-o postare recentă pe LinkedIn: „Uneori, trebuie să schimbi perspectiva pentru a obține noi perspective”, a spus el.
Potrivit unui purtător de cuvânt al Lufthansa, Ritter a lucrat pe un zbor dus-întors între Frankfurt, Germania, și Bahrain. Zborul a făcut escală la Riad, în Arabia Saudită, în ambele sensuri.
Sarcinile lui Ritter au constat în deservirea pasagerilor din clasa business în primul zbor, iar apoi la clasa economică, peste noapte, la întoarcere.
„A fost foarte de interesant să abordăm dorințele pasagerilor în mod individual, să ne ocupăm de energia diferită pe care o are fiecare”, a spus el.
De exemplu, CEO-ul a spus că „a fost uimit de cât de multe lucruri trebuie organizate, mai ales dacă ceva nu merge conform planului”. Ritter a explicat că mâncarea care se găsea avion nu corespundea cu mesele oferite pe cardurile de meniu și a promis că va remedia acest lucru.
Ritter este responsabil de Lufthansa Airlines din aprilie anul trecut. Carsten Spohr este CEO al întregului grup Lufthansa, care deține și Swiss Air și Austrian Airlines, printre altele.
Ritter și-a început cariera de pilot în 2000, după formarea la școala de piloți comerciali a companiei aeriene și este, de asemenea, calificat ca pilot-căpitan pe Airbus A320.
„Zburam ca pilot și credeam că știu totul despre provocările pe care le presupune un zbor în timpul nopții. Dar să fii prezent, atent și fermecător, atunci când ceasul biologic îți spune doar că trebuie să dormi, este cu totul altceva”, a spus el.
„Am fost uimit cât de multe am învățat în aceste câteva ore. Deciziile luate la birou vor fi diferite după ce am văut cu adevărat deciziile luate la bord,” a explicat el.
Grupul Lufthansa a înregistrat profituri record, conform rezultatelor trimestriale publicate la începutul acestei luni. Companiile aeriene ale grupului au fost stimulate de cererea crescută de zboruri și prețurile mai mari ale biletelor.
Ritter nu este primul director executiv care testează la prima mână cum se muncește în companie. CEO-ul Air New Zealand, Greg Foran, a fost fotografiat deservind pasagerii de la bordul unui avion în decembrie anul trecut.
Experții spun că obținerea unei experiențe de primă mână este o modalitate utilă pentru directori de a identifica probleme, pentru a menține standardele ridicate.
„Oamenii de la birou nu au nicio idee. Se uită la hârtii despre ceea ce se vinde, știu unde se vinde. Dar ceea ce contează cu adevărat este ce spun oamenii, ce gândesc oamenii și ce simt oamenii”, spune Lee Peterson, vicepreședinte executiv la firma de consultanță de retail WD Partners.
Editor : M.B.