Cum i-a jignit președintele Comitetului Olimpic pe japonezi la ei acasă

Președintele Comitetului Olimpic Internațional a făcut o gafă majoră la prima sa conferință de presă susținută la Tokyo, înaintea Olimpiadei. Thomas Bach s-a referit la poporul japonez drept „chinez”, scrie The Guardian.
În primele sale declarații publice de la sosirea la Tokyo săptămâna trecută, Bach a încercat să liniștească publicul că Jocurile Olimpice nu vor deveni un eveniment de super-răspândire a coronavirusului.
„Ținta noastră comună este ca Jocurile să fie sigure”, a spus el la începutul unei întâlniri cu șeful comitetului organizator Tokyo 2020, Seiko Hashimoto, și cu directorul executiv al acestuia, Toshiro Muto. „Pentru toată lumea - pentru sportivi, pentru toate delegațiile și cel mai important, de asemenea, pentru poporul chinez ... a, japonez.”
Gafa nu a fost repetată de către translatori, însă presa din Japonia a taxat declarația oficialului. De asemenea, un val de reacții negative a apărut pe rețelele de sociale.
Bach a spus că Jocurile sunt „cele mai bine pregătite vreodată”, în ciuda nenumăratelor provocări logistice ridicate de pandemie.
„Japonezii pot avea încredere în toate eforturile pe care le depunem pentru a face aceste jocuri sigure”, a spus acesta.
Bach, care a fost până de curând în carantină la hotelul său, va avea probabil o întâlnire cu premierul japonez, Yoshihide Suga, miercuri și va vizita Hiroshima la sfârșitul săptămânii.
Tokyo a intrat luni în cea de-a patra stare de urgență și a interzis alcoolul în baruri și restaurante, care trebuie, de asemenea, să se închidă devreme. Unitățile care refuză să se conformeze pot fi amendate
Restricțiile, care vor rămâne în vigoare până la 22 august - la două săptămâni după încheierea Jocurilor Olimpice, care se vor desfășura fără public.
Editor : Robert Kiss
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.